Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
groot gelijk heeft je spuiter...
kunststoflassen is al niet zo makkelijk en dan ook nog eens zo een bumper met allemaal rare vormen... zou ik ook niet doen (want je kan niks garanderen)
Hmm, een schadehersteller/spuiter die niet kan kunstof lassen is toch geen echte schadehersteller/spuiter, kunstof lassen is er juist omdat het zo goedkoop is om te doen, kost geen flikker en is evensterk als het kunstof waar het omgaat.
Hmm, een schadehersteller/spuiter die niet kan kunstof lassen is toch geen echte schadehersteller/spuiter, kunstof lassen is er juist omdat het zo goedkoop is om te doen, kost geen flikker en is evensterk als het kunstof waar het omgaat.
het is ook geen bedrijf tenminste t was vroeger een bedrijf oud mannetje wat vroeger schadehersteller was en zo'n voorbumper volledig over laten spuiten kost maar 150 euro ofzo en dat is een zeer nette prijs al zeg ik t zelf
ikke niet... je krijgt het nooooooit zo mooi als een ex pro spuiter met goed materiaal
en dit is bij mijn weten niet echt het project om met minder als het beste genoegen te nemen
ikke niet... je krijgt het nooooooit zo mooi als een ex pro spuiter met goed materiaal
en dit is bij mijn weten niet echt het project om met minder als het beste genoegen te nemen
Helemaal mee eens , Ik ga geen originele JCW aero bumper met een waarde van 640euro ongespoten afraffelen door mn eigen gekluns als ik rond 150 betaal en hij zeker tip top in orde is en niet met die watergedragen troep is gespoten wat tegenwoordig wettelijk verplicht is :S