Ik heb nou 2 jaar dezelfde game pc, die heb ik samengesteld bij Highflow.
Ik heb daar Windows 7 bij gekocht, en die draait nou nog steeds op dit systeem.
Vandaag heb ik de harde schijf geformatteerd en Windows op nieuw geinstalleerd.
Dat ging allemaal goed tot aan het activeren van Windows, met andere woorden ik kan Windows niet meer activeren.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd om Windows te activeren, en ik weet zeker dat ik de product key goed heb ingevuld.
Dit zijn de methoden wat ik geprobeerd heb:
-Command-prompt scherm openen als administrator en dan het volgende intikken:slmgr -ipk xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
-telefonisch
-productcode wijzigen
Niks van hier boven hielp.
De hardware wat ik er nou in heb zitten, zit er al in vanaf het begin, er is dus nog geen nieuw hardware in geplaatst.
Moet ik nou een nieuwe Windows 7 kopen of zijn er nog meer mogelijkheden om Windows te activeren
Ik heb daar Windows 7 bij gekocht, en die draait nou nog steeds op dit systeem.
Vandaag heb ik de harde schijf geformatteerd en Windows op nieuw geinstalleerd.
Dat ging allemaal goed tot aan het activeren van Windows, met andere woorden ik kan Windows niet meer activeren.
Ik heb verschillende dingen geprobeerd om Windows te activeren, en ik weet zeker dat ik de product key goed heb ingevuld.
Dit zijn de methoden wat ik geprobeerd heb:
-Command-prompt scherm openen als administrator en dan het volgende intikken:slmgr -ipk xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx
-telefonisch
-productcode wijzigen
Niks van hier boven hielp.
De hardware wat ik er nou in heb zitten, zit er al in vanaf het begin, er is dus nog geen nieuw hardware in geplaatst.
Moet ik nou een nieuwe Windows 7 kopen of zijn er nog meer mogelijkheden om Windows te activeren