Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wel, het is heel eenvoudig, de 2 pinnetjes waar je normaal je powerkabel van je kast op aansluit, daar ga je met je schroevendraaier naartoe, je raakt beide pinnetjes aan, indien er fans gaan spinnen, dan haal je de schroevendraaier weg en dan werkt het boeltje !
Zeker, zo doen de benchers het altijd
Wel enige voorzichtigheid toepassen natuurlijk, zodat je niet de verkeerde dingen aan elkaar aansluit, geen idee of dat kwaad zou kunnen.
Je kan ook een paperclipje of iets anders creatiefs gebruiken, je snapt hem wel.
In principe heel simpel, je hebt alleen een speciaal soort knopje nodig, dan werkt het net als elk andere knop met een + en een -, ook wel positive en ground.
Ik weet alleen de naam van dat soort knopje ff niet uit me hoofd
@ Trax, power en rest knop zijn hetzelfde type Dus dat zou niks uit maken.
Het punt is dat ze geen on/off knoppen zijn, maar een soort momentary release switch ofzoiets
Dat wil zeggen dat ze even contact maken, maar niet aan blijven staan. Weet alleen die benaming dus niet zeker.
Ze bedoelen denk ik, dat je daar even langs moet gaan (bij een computerzaak in de buurt) om te vragen of hun nog zo on/of knop met draad en connector hebben om aan te sluiten op je mobo. Niet of je een oude kast kan hebben.
Als er gewoon zo on/of op reset knop aan zit, weet ik zeker dat je moeder hem ook gewoon aan kan doen