Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anders heb ik er nog wel 1 over..
Had het probleem namelijk ook totdat ik erachter kwam dat ik de pc niet aankon doen haha..
(gewend onboard powerknop lol)
PM me maar
Dat moet inderdaad prima gaan.
Ik zou alleen dan wel die 4 sec. vertraging in het bios aan zetten, zeker als moeders het knopje moet
bedienen.
Als je voeding een aan/uit knop heeft zou je in het bios ook op moeten kunnen geven dat hij aan gaat
zodra de netspanning ingeschakeld wordt.
Dan heb je met het gepriegel op je mobo niks meer te maken.
met die deurbel moet je gewoon 2 draden van de 2 pinnen waar normaal je start knop aanzit naar de deurbel (welke kant welke kant maakt niet uit)
dat van calimera is een beetje anders... (wat instellen in je bios en dan moet je elke keer als pc afgesloten is de voeding ook uitzetten) en dan zet je hem in wezen met de voedingsknop aan
Yup, en het maak niet uit welke draad je op de + of op de - aansluit, het gaat er namelijk om dat ze contact met elkaar maken..
Wat je ook kan doen als je geen deurbel heb, maar wel zo aansluit pin met 2 draden voor op je mobo, is alletwee die draden een stukje strippen. En dan de draden tegen elkaar houden net zo lang tot je pc opstart. En nee, je krijg dan geen stroomschok ofzo. (heb het namelijk OOK zo een tijdje gedaan..)
Nou het is niet noodzakelijk, maar gewoon handig om te weten.
Had het er met Freddy over, dat als de kast te laat geleverd wordt, mijn moeder een weekend met een ghetto zit
Dit topic was meer bedoeld om de opties om PC's te starten ZONDER aan-uit knoppen van behuizingen