• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC starten ZONDER power-knop

Wel, het is heel eenvoudig, de 2 pinnetjes waar je normaal je powerkabel van je kast op aansluit, daar ga je met je schroevendraaier naartoe, je raakt beide pinnetjes aan, indien er fans gaan spinnen, dan haal je de schroevendraaier weg en dan werkt het boeltje !
 
Zeker, zo doen de benchers het altijd :)
Wel enige voorzichtigheid toepassen natuurlijk, zodat je niet de verkeerde dingen aan elkaar aansluit, geen idee of dat kwaad zou kunnen.
Je kan ook een paperclipje of iets anders creatiefs gebruiken, je snapt hem wel.
 
Ow ik dacht dat je moederbord bedoelde :sarc:
Niet zo heel gek dat ik dat dacht toch :schaam

Moeders moet je simpelweg niet een caseless pc's laten komen, zo is het gewoon.
Net als kleine broertjes/zusjes en huisdieren :p
 
In principe heel simpel, je hebt alleen een speciaal soort knopje nodig, dan werkt het net als elk andere knop met een + en een -, ook wel positive en ground.
Ik weet alleen de naam van dat soort knopje ff niet uit me hoofd :p
 
10442_36351_CCB-10442.jpg

Gewoon dit maar dan in power versie :p
 
@ Trax, power en rest knop zijn hetzelfde type ;) Dus dat zou niks uit maken.
Het punt is dat ze geen on/off knoppen zijn, maar een soort momentary release switch ofzoiets :p
Dat wil zeggen dat ze even contact maken, maar niet aan blijven staan. Weet alleen die benaming dus niet zeker.
 
nee compuzone is helaas failliet gegaan deze zomer.

multimate is de enigste optie. oude kast schiet niet op, zit ik weer met zooi te kijken. max 1,- :)

Ze bedoelen denk ik, dat je daar even langs moet gaan (bij een computerzaak in de buurt) om te vragen of hun nog zo on/of knop met draad en connector hebben om aan te sluiten op je mobo. Niet of je een oude kast kan hebben.

Als er gewoon zo on/of op reset knop aan zit, weet ik zeker dat je moeder hem ook gewoon aan kan doen:)


Zo bedoelde jullie het toch?:)
 
Mao.. gewoon bij de multimate een simpele deurbel knop aanschaffen:

deurbel%20verlicht.jpg


Dan die draadjes vastmaken aan de power on.

Mocht je hier hulp bij nodig hebben, zit in dezelfde gemeente he ;).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D problemen met pc op starten geen beeld Handleidingen en Installatie Tips 1
J Starten met Waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 5
BlaserR93 Fancontroller starten met PSU bridging tool Electronica 2
Joren PC wilt niet meer starten Problemen & Oplossingen 11
D Noob wil starten met wc voor 1366 met mogelijkheid tot uitbreiden Advies Waterkoeling Setup 1
R PC 3 X nodig om op te starten Problemen & Oplossingen 8
M Kan VMware service niet starten. Hardware & Software 5
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
E Scratch-build ''Zonder Naam" Gallery & Build Logs 6
Freddy EK FLT Reservoirs, plat zonder en met DDC of D5 pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
anub1s18 hoe lang kan je gedemineraliseert water zonder toevoegingen gebruiken? Waterkoeling 1
A bitspower watertank z-multi 150 lekt met en zonder rubber ring Waterkoeling 5
Sw333t [CLOSED] OEM 240mm rad (is een NexXxoS ST30 zonder logo's) Gesloten 4
sir serial Videokaart blijft vol draaien (zonder belasting) Problemen & Oplossingen 47
Sw333t [CANCELLED] OCZ Vertex 2 (zonder behuizing :sarc:) Verkocht 3
H [VERKOCHT] EK-Supreme LTX nickel-plexi (zonder de cirkels) LGA2011 ready Verkocht 6
W Koolance INS-FM17N flowmeter zonder adapterboard HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
cederieck Hoe kan ik dit oplossen Zonder iets bij te bestellen ! Waterkoeling 2
Vissa Highflow, zonder twijfel de beste! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
maomanna crashes/freeze zonder meldingen Hardware & Software 19
Robin Mensen die zonder vriendin op zichzelf wonen Algemene Discussies 20
Sw333t [INACTIVE] 15" TFT monitor (zonder dode pixels) Gevonden 7
Q Watercooling zonder T-Line/Reservoir Waterkoeling 28
D Loop leeg laten lopen zonder aftappunt / kraan Waterkoeling 12
T LOOP: CPU met of zonder GPU('s) Waterkoeling 7
R GTX275 SLI zonder SLI brug ? Hardware & Software 5
stravinski computer sluit af zonder toestemming?? Hardware & Software 2
W Coolermaster Z600, met of zonder fans geleverd? Overige Koeling 6
Bl4ckj4ck666 Psu power connectors Cases en Modding 2
Hightower Thermal Grizzly WireView power meter gpu HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
D Barrow 16 Way SATA Power, 6Pin - 5v RGB Controller with Remote Cases en Modding 6
S 5 pin led switch power knop aansluiting Cases en Modding 1
Jason EK-Quantum Power Kit D-RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Hightower EVGA Power Link Adapter - PCI-E HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
arwin74 EVGA power link Gevonden 0
Sw333t ModMyToys 3-Pin Power Distribution PCB 3xWay Block [MMT-PCB-3WAY] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 29
Freddy Classy 220v Power Plugs / Stekkers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
C [TKA] Bitspower X-Station Power-Extension II - Blue Verkocht 0
Tath AquaComputer Power Adjuster 3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
H ModMyToys 3-Pin Fan Splitters / Power Distribution PCB's HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
D [CLOSED]Inter-Tech Combat Power 750W Gesloten 6
ProAce Lenovo T61 power on password Problemen & Oplossingen 2
L [IN-ACTIVE] Phobya G-Changer 280 + 2x 140mm Sharkoon system fan (Power) Verkocht 0
fatal_error.be Bitspower X-Station LED Power Hub-wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
tomasvanderpijl 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan