N Nexdominus Junior Member 5 mei 2010 #41 INTEL_AMD zei: ZOu toch zegge datttie goed moet koelen. Mooi ding trouwens Klik om te vergroten... Dankjewel. Ik kijk nog even als ik me ek supreme waterblok binnen heb. Misschien dat dat wat scheelt.
INTEL_AMD zei: ZOu toch zegge datttie goed moet koelen. Mooi ding trouwens Klik om te vergroten... Dankjewel. Ik kijk nog even als ik me ek supreme waterblok binnen heb. Misschien dat dat wat scheelt.
I INTEL_AMD Junior Member 5 mei 2010 #42 Nexdominus zei: Dankjewel. Ik kijk nog even als ik me ek supreme waterblok binnen heb. Misschien dat dat wat scheelt. Klik om te vergroten... JA wellicht dat iemand hier meer ervaring in heeft
Nexdominus zei: Dankjewel. Ik kijk nog even als ik me ek supreme waterblok binnen heb. Misschien dat dat wat scheelt. Klik om te vergroten... JA wellicht dat iemand hier meer ervaring in heeft
N Nexdominus Junior Member 5 mei 2010 #43 INTEL_AMD zei: JA wellicht dat iemand hier meer ervaring in heeft Klik om te vergroten... Ik heb hiervoor een Thermatake bigwater gehad. wat een rotzooi is dat zeg.
INTEL_AMD zei: JA wellicht dat iemand hier meer ervaring in heeft Klik om te vergroten... Ik heb hiervoor een Thermatake bigwater gehad. wat een rotzooi is dat zeg.
Joren New member 5 mei 2010 #44 K draai nu met mn nieuwe 965 3940mhz op stock vcore :033: Zal nog even verder kijken wat ik kan halen, maar dit vind ik een mooie 24/7 clock
K draai nu met mn nieuwe 965 3940mhz op stock vcore :033: Zal nog even verder kijken wat ik kan halen, maar dit vind ik een mooie 24/7 clock
dopestuff Moderator Forumleiding 6 mei 2010 #45 ja mijn maat draait ook 24/7 @ 4ghz met nog net geen 1,4Vcore met zijn 955 BE (dus zelfs net onder stock voltage )
ja mijn maat draait ook 24/7 @ 4ghz met nog net geen 1,4Vcore met zijn 955 BE (dus zelfs net onder stock voltage )
Joren New member 6 mei 2010 #46 Ik moet het ook nog even finetunen he :033: enige wat ik heb gedaan was mp op 19,5 en fsb op 202