Oké goed! En dat is ook het geval dat ze meteen achter elkaar komen?
Bjorn@demichiel.nl New member 8 mei 2015 #41 Oké goed! En dat is ook het geval dat ze meteen achter elkaar komen?
Bjorn@demichiel.nl New member 9 mei 2015 #42 Nu heb ik het volgende besteld om mijn rad's door te spoelen. Is dit het goeie spul? En moet ik dit verwarmen voor ik er de rad's mee spoel.
Nu heb ik het volgende besteld om mijn rad's door te spoelen. Is dit het goeie spul? En moet ik dit verwarmen voor ik er de rad's mee spoel.
Bjorn@demichiel.nl New member 9 mei 2015 #44 Ahh fijn dankje. 5L 2 euro bij de horeca groothandel bijna voor niks =)
Freddy Administrator Forumleiding 9 mei 2015 #45 En pompen ook achter elkaar (maakt overigens niet uit in welke volgorde, als het maar in dezelfde loop zit).
En pompen ook achter elkaar (maakt overigens niet uit in welke volgorde, als het maar in dezelfde loop zit).
MisterIce New member 9 mei 2015 #46 Bjorn@demichiel.nl zei: Ahh fijn dankje. 5L 2 euro bij de horeca groothandel bijna voor niks =) Klik om te vergroten... Doe je goed. Ik was bij de bouwmarkt €9,95 kwijt voor 1LTR :eusa_wall:
Bjorn@demichiel.nl zei: Ahh fijn dankje. 5L 2 euro bij de horeca groothandel bijna voor niks =) Klik om te vergroten... Doe je goed. Ik was bij de bouwmarkt €9,95 kwijt voor 1LTR :eusa_wall:
Bjorn@demichiel.nl New member 9 mei 2015 #47 Kwam deze toevallig tegen toen ik de bestelling deed bij Hanos. Met 5L kom ik wel even vooruit denk ik.
Kwam deze toevallig tegen toen ik de bestelling deed bij Hanos. Met 5L kom ik wel even vooruit denk ik.
Bjorn@demichiel.nl New member 10 mei 2015 #50 Bestelling eindelijk dan geplaats. Meteen een bestelling erachteraan moeten doen, was mijn rads vergeten en de pomp/res combo. Nu wat werk voor jou Freddy, Bedankt voor alle hulp alvast, ga zeker nog meer vragen haha.
Bestelling eindelijk dan geplaats. Meteen een bestelling erachteraan moeten doen, was mijn rads vergeten en de pomp/res combo. Nu wat werk voor jou Freddy, Bedankt voor alle hulp alvast, ga zeker nog meer vragen haha.
MisterIce New member 10 mei 2015 #51 Cool man. Veel plezier zodra het binnen is. Ik heb vorige week ook pas voor her eerst een custom loop gemaakt in mijn PC, leuk om zo te knutselen.
Cool man. Veel plezier zodra het binnen is. Ik heb vorige week ook pas voor her eerst een custom loop gemaakt in mijn PC, leuk om zo te knutselen.
Bjorn@demichiel.nl New member 10 mei 2015 #52 Zal wel een maandje duren voordat ik klaar ben. Weinig vrije tijd, werk 7 dagen per week, horecalife
MisterIce New member 10 mei 2015 #53 Hallo zeg, 7 dagen per week. Ook niet leuk meer. Ben zelf helaas ook niet onbekend in het veel werken. 's Zomers draai ik ook zo'n 80 uur per week
Hallo zeg, 7 dagen per week. Ook niet leuk meer. Ben zelf helaas ook niet onbekend in het veel werken. 's Zomers draai ik ook zo'n 80 uur per week
Bjorn@demichiel.nl New member 10 mei 2015 #54 Draai een cafe samen met mijn vriendin, en personeel natuurlijk.
MisterIce New member 10 mei 2015 #55 Oké, lijkt me wel gezellig werken zo'n klein eigen bedrijfje, maar je krijgt nu wel een paar aardig drukke maanden voor de boeg :icon_pidu:
Oké, lijkt me wel gezellig werken zo'n klein eigen bedrijfje, maar je krijgt nu wel een paar aardig drukke maanden voor de boeg :icon_pidu:
Bjorn@demichiel.nl New member 11 mei 2015 #56 Het is inderdaad een drukke tijd wat nu komt, maar zo is ook de winter, wij hebben hier 3 kerstmarkten. Waarvan er 2 in grotten zijn. en de 3e is buiten, bij ons voor de deur.
Het is inderdaad een drukke tijd wat nu komt, maar zo is ook de winter, wij hebben hier 3 kerstmarkten. Waarvan er 2 in grotten zijn. en de 3e is buiten, bij ons voor de deur.
MisterIce New member 11 mei 2015 #58 Woon zelf aan de andere kant van Nederland, maar vaak genoeg in Limburg geweest. Gezellige provincie!
Woon zelf aan de andere kant van Nederland, maar vaak genoeg in Limburg geweest. Gezellige provincie!
Bjorn@demichiel.nl New member 12 mei 2015 #59 Ik vind in de shop geen waterblok voor de GTX 690 van XSPC. Ben namelijk aan het overwegen om toch nog de gpu te gaan koelen.
Ik vind in de shop geen waterblok voor de GTX 690 van XSPC. Ben namelijk aan het overwegen om toch nog de gpu te gaan koelen.
MisterIce New member 12 mei 2015 #60 Je kan op het forum een topic aanmaken en misschien dat ze de coolers nog kunnen bestellen. HighFlow Product Suggesties en Nieuws
Je kan op het forum een topic aanmaken en misschien dat ze de coolers nog kunnen bestellen. HighFlow Product Suggesties en Nieuws