G Gio New member 16 oktober 2012 #1 Kwil dus een game pc plaatsen in een µATX case! Watk nog moet hebben is Cpu (i3-i5) Mobo Mem (dacht aan 8gig?) Videokaart (moet geen HIGH end zijn en geen heethoofd) nvidia heeft voorkeur! Budget 500-600€
Kwil dus een game pc plaatsen in een µATX case! Watk nog moet hebben is Cpu (i3-i5) Mobo Mem (dacht aan 8gig?) Videokaart (moet geen HIGH end zijn en geen heethoofd) nvidia heeft voorkeur! Budget 500-600€
Johnny Moderator Forumleiding 16 oktober 2012 #2 Hoi Gio, Je topic is een beetje kort door de bocht.. als je nou meer informatie geeft (doeleinden, etc.) wordt 't meteen duidelijk
Hoi Gio, Je topic is een beetje kort door de bocht.. als je nou meer informatie geeft (doeleinden, etc.) wordt 't meteen duidelijk
ForresT Member 16 oktober 2012 #3 gewoon een idee (out of the blue) ivm. weinig informatie. gr. Basje Bijlagen idee.png 40,1 KB · Weergaven: 3 Laatst bewerkt: 16 oktober 2012
G Gio New member 19 oktober 2012 #4 Kwil er mee kunnen gamen en moet toch wel zeker 1-2j up to date zijn!
Sw333t I Love my NUC 19 oktober 2012 #5 Gio zei: Kwil er mee kunnen gamen en moet toch wel zeker 1-2j up to date zijn! Klik om te vergroten... Welke games speel je? Want met een pc van 250 euro kan je ook meerdere jaren internet games mee spelen. Maar als gamen bovenaan staat, moet je hier wel lekker mee kunnen spelen:
Gio zei: Kwil er mee kunnen gamen en moet toch wel zeker 1-2j up to date zijn! Klik om te vergroten... Welke games speel je? Want met een pc van 250 euro kan je ook meerdere jaren internet games mee spelen. Maar als gamen bovenaan staat, moet je hier wel lekker mee kunnen spelen:
G Gio New member 19 oktober 2012 #6 Speel nu voorral csGo en guild wars2 maar wie wat schaf ik nog aan! Kzeg moet niet high end zijn maar gewoon end En geen heethoofd van een vga zoals mijn gtx295 want in zo een kleine kast komt dat niet goed!
Speel nu voorral csGo en guild wars2 maar wie wat schaf ik nog aan! Kzeg moet niet high end zijn maar gewoon end En geen heethoofd van een vga zoals mijn gtx295 want in zo een kleine kast komt dat niet goed!
Sw333t I Love my NUC 19 oktober 2012 #7 Welk kastje? Ik lees niets over een kastje, behalve dat het mATX is. En een GTX670 is absoluut geen heethoofd .
Welk kastje? Ik lees niets over een kastje, behalve dat het mATX is. En een GTX670 is absoluut geen heethoofd .
G Gio New member 19 oktober 2012 #8 Lian li v355 Das de kast waar ik het in kwijt wil! Owkeej dan! Want die gtx295 :O Met de fan op 100% steeg me pc bijna op!
Lian li v355 Das de kast waar ik het in kwijt wil! Owkeej dan! Want die gtx295 :O Met de fan op 100% steeg me pc bijna op!