iSP
Active member
Om mijn PC-7 Plus in originele staat te herstellen zoek ik een aantal onderdelen;
Foto: http://i39.tinypic.com/e152l1.jpg
- (vrijwel) onbekraste toppanel
- Top- en Bottom-bar voor de frontpanel (top is beschadigd, bottom kapot)
- 120mm rooster-filter combinatie
- Wellicht resetknop in goede staat
Verder zoek ik voor een andere projecten;
- 5,25" bezeltjes
- De aluminium Power en Resetknoppen van bepaalde nieuwere Lian Li kasten
- Mobo tray (mag eventueel van een ander merk zijn maar moet wel aan enkele eisen voldoen dan, mag beschadigd zijn want is voor een offerte aan te vragen deze te produceren).
Verder:
- Alles van Lian Li waar je toch niks mee doet
Dit is zijn best oude kasten die vaak gemod zijn, en er zijn zo links en rechts best onderdelen over.
Zelf wil ik ze een beetje opknappen en wellicht van een paar slechte enkele redelijk goede exemplaren maken.
Ben met van alles blij, van onderdelen tot complete kasten, waar losse onderdelen eventueel uit de niet PC-6X serie mogen komen.
Ophalen in randstad over het algemeen geen probleem, en anders ben ik altijd bereid de verzendkosten te betalen.
Ik ben te bereiken via; PM
Wat mag het maximaal kosten?: Laten we zeggen 25 euro incl. eventuele verzendkosten.
Foto: http://i39.tinypic.com/e152l1.jpg
- (vrijwel) onbekraste toppanel
- Top- en Bottom-bar voor de frontpanel (top is beschadigd, bottom kapot)
- 120mm rooster-filter combinatie
- Wellicht resetknop in goede staat
Verder zoek ik voor een andere projecten;
- 5,25" bezeltjes
- De aluminium Power en Resetknoppen van bepaalde nieuwere Lian Li kasten
- Mobo tray (mag eventueel van een ander merk zijn maar moet wel aan enkele eisen voldoen dan, mag beschadigd zijn want is voor een offerte aan te vragen deze te produceren).
Verder:
- Alles van Lian Li waar je toch niks mee doet
Dit is zijn best oude kasten die vaak gemod zijn, en er zijn zo links en rechts best onderdelen over.
Zelf wil ik ze een beetje opknappen en wellicht van een paar slechte enkele redelijk goede exemplaren maken.
Ben met van alles blij, van onderdelen tot complete kasten, waar losse onderdelen eventueel uit de niet PC-6X serie mogen komen.
Ophalen in randstad over het algemeen geen probleem, en anders ben ik altijd bereid de verzendkosten te betalen.
Ik ben te bereiken via; PM
Wat mag het maximaal kosten?: Laten we zeggen 25 euro incl. eventuele verzendkosten.