• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

nieuweling heeft een vragy

Slader

prof klikker
Goede morgen iedereen,

Ik weet het ik ben een nieuweling en voordat ik me voorstel begin ik al vragen te stellen erg onbeschoft...:075:

Effe snel dan, ik ben raphael woon in volendam en ben bezig om een lc pc te bouwen waarvan iedereen staat te kwijlen...ik zou je foto's laten zien was het niet dat ik op mn werk zit en mn server thuis uit is gevallen (DOH)

Maar ok, mijn vraag. Ik heb een 790I mobo die compleet gekoelt word met EK blokken. een 240 rad van feser en een GTZ voor de CPU. Ik zou deze loop gaan gebruiken:

res/pump>mosfet1>mosfet2>cpu>Northbridge>Southbridge>rad-240>res/pump

Echter nu kreeg ik de bocht niet helemaal voor mekaar dus zat ik te denken aan het volgende:

res/pump>Southbridge>Northbridge>cpu>mosfet1>mosfet2>rad-240>res/pump

dan red ik de bochten wel namelijk. Alleen weet ik niet of ik dan teveel hitte naar de mosfets doe duw omdat ik die aan het einde van de loop zitten. Kan iemand me vertellen of deze loop een verstandige keus is ?
 
K. thnx !! dan hou ik deze loop aan, het staat namelijk wel ERG netjes zoals ik het nu heb, alleen bale dat ik het nu niet kan laten zien, dat houden jullie te goed.

Geen zorgen er komen foto's van. Ik ben eigenlijk van plan mijn complete build log hier neer te zetten, zodat jullie ook nog wat hebben om van te genieten, maar dan moet ik eerst mn server weer overeind hebben. Ik ben er nu achter dat dit het vriendelijke resultaat is van ziggo...die zomaar even mijn externe IP heeft gewijzigt...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Nieuweling heeft XSPC Delta V3 kit vraagje Waterkoeling 1
P Nieuweling :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Ahtlon EK-FC780 GTX Ti heeft een bruin kleurige plek op de gpu kanaaltjes Waterkoeling 3
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
D Advies omtrent hafx case met asus maximus formula v en i7 ib (mobo heeft wc opties) Advies Waterkoeling Setup 4
psyduck170 Alphacool D5-VPP655 - heeft deze een RPM kabel? Waterkoeling 6
N Dual screen Beeldschermen probleem, slechts 1 heeft beeld Problemen & Oplossingen 20
eknaap eknaap - Erik Knaap - ??? myn computer/project heeft geen naam.....|-( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
l3p Zwager heeft leren paintbrushen. Cases en Modding 26
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
vincent vincent heeft griep Felicitaties 16
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
M 8gb geheugen of een snellere processor, welke heeft meer meerwaarde.I.v.m upgrade PC Hardware & Software 4
fasster Welk formaat schroefdraad heeft de Black Ice GTS 240? Waterkoeling 2
J Heeft deze Fan de juiste aansluiting? Overige Koeling 9
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
J WC Newbie die hulp nodig heeft mbt WC i7 Advies Waterkoeling Setup 23
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
RWB Overstap naar een custom loop Advies Waterkoeling Setup 3
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0
D Welk block voor een 3080 ti Waterkoeling 4
Freddy Plaatjes door een AI laten maken! Algemene Discussies 3
john een rtx 4090 toe voegen Waterkoeling 1
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
K Advies voor een volledig nieuwe setup Advies Waterkoeling Setup 6
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
F Ik zoek een waterblok voor de Gigabyte GeForce GTX 1080 Ti Gaming OC 11G Waterkoeling 0
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
M D5 pomp start pas na een minuut of 10. Please help! Waterkoeling 3
arwin74 Plexi of alu behuizing voor een enkel 5.25" apparaat Gezocht 0
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Mannekino Is er voldoende ruimte tussen een 16mm OD fitting en ventilator zodat ik geen extender hoef te gebruiken? Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
M Custom loop in een Fractal nano s Waterkoeling 3
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
Freddy Fijne jaarwisseling en een goed 2020 allemaal! HighFlow Computer Cooling Shop 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan