• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Heeft deze Fan de juiste aansluiting?

jasiccama

New member
Hallo,

even een kort vraagje.
Ik wil graag de volgende ventilator aanschaffen:
NOISEBLOCKER 120MM PWM BlackSilentFan XLP Rev. 3.00

Heeft deze ventilator ook een 3-pins aansluiting die ik kan plaatsen op het moederbord? Bij de website van de fabrikant, link bij artikel omschrijving, staat dat deze een 4-pins molex PWM aansluiting heeft en daarnaast is het mogelijk om de ventilator aan te sluiten met een 3-pins stekker.

Heeft iemand een idee. Ik wil deze ventilator graag aansluiten op de Zalman ZM-MFC1 Fan controller (gekocht via Highflow).

Groeten,
Johan
 
Die heeft standaard een 4-pin PWM stekkertje:
2u8xeua.jpg


Daar kan je dus ook gewoon een 3-pin stekker, mits deze geen omhuizing heeft.

Als je zo'n eentje hebt, gaat het dus niet passen:
33e1jd4.jpg




Heb je gewoon alleen 3-pinnen, zonder omhuizing, dan past het wel:
thumbnail_3-pin_male.jpg
 
dit is de achterkant van die fancontroler en daar komen dus de fans aan te zitten..
zmzmfc1_rear.jpg


dus als je hem direct aan je fancontroler gaat hangen dan kan het dus WEL, als je er nog een verlengkabel (die er evt standaart bij zat) dan kan heb je idd bijv de Y-splitter nodig :)
 
dit is de achterkant van die fancontroler en daar komen dus de fans aan te zitten..
zmzmfc1_rear.jpg


dus als je hem direct aan je fancontroler gaat hangen dan kan het dus WEL, als je er nog een verlengkabel (die er evt standaart bij zat) dan kan heb je idd bijv de Y-splitter nodig :)

Klopt, direct op de controller past het wel maar dan is de kabel vanaf de Fan te kort. Dus heb de splitter er maar bij besteld. Bedankt nog voor de info.
 
np ;)
houd er wel rekening mee dat je niet 2 van die noiseblockers op 1 van je fancontroller kanalen mag zetten (omdat je nu die Y-splitter er dan bij zet)

want die kanalen mogen niet meer als 7W per stuk hebben
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
psyduck170 Alphacool D5-VPP655 - heeft deze een RPM kabel? Waterkoeling 6
gerjanlubbers Wie heeft er een idee wat ik aan deze case kan modden? Cases en Modding 10
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Ahtlon EK-FC780 GTX Ti heeft een bruin kleurige plek op de gpu kanaaltjes Waterkoeling 3
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
D Advies omtrent hafx case met asus maximus formula v en i7 ib (mobo heeft wc opties) Advies Waterkoeling Setup 4
N Dual screen Beeldschermen probleem, slechts 1 heeft beeld Problemen & Oplossingen 20
eknaap eknaap - Erik Knaap - ??? myn computer/project heeft geen naam.....|-( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
l3p Zwager heeft leren paintbrushen. Cases en Modding 26
E Wie heeft ervaringen/problemen met Asus p8p67 moederborden? Hardware & Software 17
vincent vincent heeft griep Felicitaties 16
Wouter Wie heeft misbruik gemaakt van de credits bug? Meld het hier! HighFlow Forum 13
Wouter Wie heeft er een Blackberry Storm2? Algemene Discussies 4
M 8gb geheugen of een snellere processor, welke heeft meer meerwaarde.I.v.m upgrade PC Hardware & Software 4
fasster Welk formaat schroefdraad heeft de Black Ice GTS 240? Waterkoeling 2
Kadett Wie heeft er waterkoeling nodig wanneer... Algemene Discussies 2
J WC Newbie die hulp nodig heeft mbt WC i7 Advies Waterkoeling Setup 23
Slader nieuweling heeft een vragy Waterkoeling 4
G [prob] Wie heeft half life 2 EP 2? Gaming 10
stravinski wie heeft er zin om deel te nemen aan Times-lan? Gaming 4
J Nieuweling heeft XSPC Delta V3 kit vraagje Waterkoeling 1
Quadcore heeft iemand al ervaring met t gebruik van omegadrivers ?? Hardware & Software 2
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Graag advies om deze pc te maken Waterkoeling 9
M Op zoek naar deze kabel voor Hitbox Venom Arcade stick Gaming 3
D Past deze cpu koeler BP-WBCPUEFX-RGB op ASUS ROG Maximus X Formula Waterkoeling 13
B Past deze bracket met EK D5 revo PWM pomp+res? Waterkoeling 1
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
T Help deze casemodding starter z'n minerale olie PC door! Cases en Modding 28
S enig nieuws wanneer deze leverbaar is H240x HighFlow Webshop 1
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
DieHard Origin games een stuk goedkoper via deze site: Gaming 7
C Zal ik deze halen? AMD / ATI 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
A waterblock voor deze grafische kaart MSI N660-TF-2GD5/OC Twin Frozr III GeForce GTX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S Freddy...graag feedback op deze producten... HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
TeQ99 klopt deze prijs wel? HighFlow Webshop 3
WiSK Welke kleur is deze fitting/adapter? Waterkoeling 3
M Past de slang met deze fittingen? Waterkoeling 2
F [CLOSED] wat zijn deze onderdelen nog waard Gesloten 0
Cygnitr0n Herkennen jullie deze nog...? Films / Movies 29
l3p [VERKOCHT] Mionix Naos 5000 + Mionix Alioth 320 (Deze krijg je er gratis bij) Verkocht 2
J Is deze setup geschikt en welke fan zijn het beste voor een stil systeem ? Advies Waterkoeling Setup 3
D Is deze set goed genoeg voor mijn 1090T? Advies Waterkoeling Setup 2
D Kloppen deze gegevens van ssd ? Hardware & Software 20
H Lurkte al een tijdje rond, maar bij deze de kennismaking! ;) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
Lqd Waarde van deze setup? Gesloten 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan