Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hmm, bij Startrek zie ik al door de bomen het bos niet meer met al die spin-offs (The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager, Enterprise) en dan reken ik al die films nog niet eens mee.
Star Wars is nog redelijk overzichtelijk.
Hmm, bij Startrek zie ik al door de bomen het bos niet meer met al die spin-offs (The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager, Enterprise) en dan reken ik al die films nog niet eens mee.
Star Wars is nog redelijk overzichtelijk.
Doelde eigenlijk meer op de laatste films. Waarbij dus een andere toekomst voor Starfleet eruit ziet dan wat we eigenlijk hebben gezien in al die spin-offs.
Niet dat ik een huge fan ben van ST, maar TNG, Voyager en Enterprise vond ik overigens best vermakelijk.
Ik ben net geweest. :112:
En ik denk dat Disney het helemaal niet verkeerd heeft gedaan. Eerlijk gezegd vind ik m zelfs minstens zo goed als de delen 1-3.
Ik ben net geweest. :112:
En ik denk dat Disney het helemaal niet verkeerd heeft gedaan. Eerlijk gezegd vind ik m zelfs minstens zo goed als de delen 1-3.
De Disney studios hebben nogal wat films op de rol staan, om hun investering te rechtvaardigen.
In 2017 (of dat het voorjaar wordt betwijfel ik) komt Episode VIII en in 2019 komt Episode IX.
Maar in de tussenliggende jaren dat er geen grote Episode uit komt, komen de losse films uit. Zo komt er op 16 december 2016 "Rogue one" (speelt zich af net voor Episode IV) en in 2018 een film over het jonge leven van smokkelaar Han Solo.
Vervolgens komt er na Episode IX nog een losse film uit over Boba Fett.(Boba Fett is de zoon van Jango Fett, de premiejager die oorspronkelijk model stond voor het clone leger van de Galactische Republiek).
Kortom, dat belooft de komende jaren nog veel kijkplezier.