• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Nieuwe starwars films in 2014 -> 2015?

Hightower

chef prutser
Hallo ik had ergens gelezen dat er nieuwe starwars films gaan komen, is dit waar en ze zeggen in 2014 en andere zeggen in 2015, graag jullie reacties hierop.

gr sander:032:

LRAB

New member
Casting etc moet al langer onderweg zijn, gemiddelde ontwikkeling van de prequels was 3 jaar. 1,5 jaar filmen en 1,5 jaar de nabewerking en sfx. Dus dat moet voor mijn gevoel al langer lopen.

Ik heb gehoord dat disney release op 2015 heeft staan.

Das Experiment

Remy
Forumleiding
Nee want JJ Abrams heeft in 2013 nog Star Trek Into Darkness gedaan.
Daarna is de productie van Star Wars van start gegaan.

De casting is al 2 jaar geleden begonnen.
Alleen de hoofdrollen komen pas later naar buiten.

LRAB

New member
En laatst is aangekondigd dat hij een nieuwe star trek voor 2015/16 zou gaan schieten. Ik geloof t allemaal niet zo wat betreft dat one film at a time idee.

LRAB

New member
/notbadface

we merken 't wel. Als ie het hele boeltje in minder dan 1 jaar wil afronden wordt het nog een verhaal

MrGiorgio

De Planner
Wel creatief bedacht die lasersword :112:
Ik hoop wel dat het niet teveel van hetzelfde wordt omdat Disney dit als cash-cow ziet.

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik heb afgelopen week Star Wars (IV, V en VI) weer gekeken.
Samen met mijn vriendin, want ze had die films nooit met volle aandacht gekeken, shame on her...
We kijken ook Big Bang Theory, zo snapt ze Star Wars grappen in die serie ook beter :D
Gelukkig vond ze het toffe films :D
Nu ook enorm veel zin in de nieuwe film!!!

LRAB

New member
Heb mijn vriendin dat vorig jaar laten doen, ze vind ze super vet! Ga rond kerst met aantal vrienden en mijn vriendin m dus in de bios kijken. Ben ontzettend benieuwd!

Bovenaan