Ook ik deel hierbij mijn ervaring met highFlow .
Ik had vorige week donderdag een bestelling geplaatst:
3x Yate Loon 120MM D12SL-12 Clear + Blue LED 1350RPM
2x Scythe 12CM Fan Clip SCY-12FC (2 stuks)
1x AC Ryan Overboost Twinset Blue lights - 10cm
1x Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm
1x Zalman 5.25 Bay ZM-MFC1 Plus (Zwart)
Ik had nog dezelfde dag betaald met IDEAL, het is echt een "ideale" manier van betalen. Het was de bedoeling dat ik de volgende dag mijn bestelling binnen kreeg, maar om 5uur had ik het nog niet binnen dit kwam omdat de bezorgdienst belemmert werd in het verkeer, tja daar kan je als shop ook niks aan doen.
Dus kreeg ik het vandaag rond half 10 in de morgen.
Ik ben helemaal tevreden over de spullen. heb ze even snel 1 voor 1 aangesloten en ze werken . Ik ga ze deze week of de week daarop alles inbouwen.
Tevens vond ik het erg humor van de snicker en het fluitje ik en mijn moeder moesten er erg om lachen .
Pluspunten:
Goede hulp/uitleg
Goed kwaliteit word alles geleverd
Optijd!(Afgezien van de leverancier)
Minpunten kan ik niet zo 1,2,3 opkomen..
Dus Freddy ga zo door! In de toekomst ga ik hier ZEKER weten meer spullen bestellen
Groetjes,
Johnnyz
Ik had vorige week donderdag een bestelling geplaatst:
3x Yate Loon 120MM D12SL-12 Clear + Blue LED 1350RPM
2x Scythe 12CM Fan Clip SCY-12FC (2 stuks)
1x AC Ryan Overboost Twinset Blue lights - 10cm
1x Revoltec Ultra Bright Cold UV Light - 30cm
1x Zalman 5.25 Bay ZM-MFC1 Plus (Zwart)
Ik had nog dezelfde dag betaald met IDEAL, het is echt een "ideale" manier van betalen. Het was de bedoeling dat ik de volgende dag mijn bestelling binnen kreeg, maar om 5uur had ik het nog niet binnen dit kwam omdat de bezorgdienst belemmert werd in het verkeer, tja daar kan je als shop ook niks aan doen.
Dus kreeg ik het vandaag rond half 10 in de morgen.
Ik ben helemaal tevreden over de spullen. heb ze even snel 1 voor 1 aangesloten en ze werken . Ik ga ze deze week of de week daarop alles inbouwen.
Tevens vond ik het erg humor van de snicker en het fluitje ik en mijn moeder moesten er erg om lachen .
Pluspunten:
Goede hulp/uitleg
Goed kwaliteit word alles geleverd
Optijd!(Afgezien van de leverancier)
Minpunten kan ik niet zo 1,2,3 opkomen..
Dus Freddy ga zo door! In de toekomst ga ik hier ZEKER weten meer spullen bestellen
Groetjes,
Johnnyz