• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's Mini ITX gaming build

Hoi Hoi.

Even een mini update.

spw1np.jpg

Hier de DVD bay eruit geslepen voor de 2e 120mm radiator die bovenin komt.

290sw7k.jpg

Binnenkant case zo goed als klaar

4f6lg.jpg


33fcgad.jpg


14aiob8.jpg

Met mijn geweldige paintskills snappen jullie meteen wat de bedoeling is.
Rood= 2e 120mm radiator
Blauw= 2 stalen latjes waaraan ik de radiator ga ophangen. Zou teven moeten zorgen voor wat meer stevigheid van de case.

Verder heb ik de plannen van de windows klaar.
Links een window waardoor je enkel de videokaart ziet
Bovenop een window, waardoor je de SSD en HDD gaat zien die bovenop de voeding komen te liggen.
Rechts een window waardoor je het moederdbord, pomp, reservoir etc kan zien.

Nu is het wachten tot ik een nieuw reservoir en Arwins GTX470 binnenkrijg.
Tevens even wachten op CM, de voeding bleek helaas DOA te zijn.

:033:
 
2eprbm9.jpg


Update!:023:

Vandaag wat spulletjes binnengekomen, waartussen de dikke 120mm radiator waar ik naar opzoek was.
Deze radiator heb ik voorin geplaatst, en toen de dunnere Swiftech bovenin gemaakt.
Van Aluminium profiel even 2 beugeltjes gemaakt, erop gebeunt en op aanraden van Kenneth en Jordy nog even zwart gespoten ;)

De rest van het spul is voor de verkoop, daarmee ga ik mijn reservoir bekostigen.
Morgen verwacht ik een nieuwe voeding van CM alsmede enkele Sickleflow blue fans ! :)
En overmorgen verwacht ik Arwin's watergekoelde GTX470.

Ik laat de foto's het woord doen.

vx19j8.jpg

Spulletjes.

mbl37q.jpg

Deze ga ik gebruiken.

2cfd46o.jpg

Hmm lijkt nog niks aan gebeurd..

288nyu9.jpg

D:

ddysf9.jpg


2ytr7us.jpg

Word nog lastig met de 24pins, denk dat de slang tussen de kabels door moet :p

25prf9z.jpg

En nog even zwart gespoten

1glsbc.jpg


Nog even een 120mm fangrill fixen en dan is het koelgedeelte klaar.

We komen er wel! :D
 
Dat is nog niet eens op vol vermogen :D
Ik denk dat je binnenkort ook wel 2 strippies mag maken voor me met witte leds Mark ;)

En helemaal vergeten, had nog iets leuks gekocht.

2q1hs2u.jpg


Gtx470 van Arwin :)
Daarvan ook asap meer pics, drukdruk hier..
 
Oke mensen, even wat vrije tijd over dus ik dacht ik typ even een updateje.
Zometeen maar weer aan de studie..

Allereerst wil ik Marco van Coolermaster weer hartelijk bedanken voor de snelle vervanging van de kapotte voeding! Applaus daarvoor :023:
Ook Mark (wwwicked) enorm bedankt voor de ledstrips, eerste indruk was super:D Nooit geen cheapo ledstrips meer voor mij.
En ook Arwin verdient een bedankje voor de mooie prijs van de GTX470 + Bitspower waterblock.

Ik ben maar begonnen met de nieuwe Coolermaster sickleflow fans in de case te installeren. Daarna meteen Marks ledstrips eronder en alles even netjes aangesloten op de fancontroller, dus het hoeft hopelijk niet meer los.


mts2d.jpg


9vcemh.jpg


nwj2qd.jpg

Beetje veel koelpasta :D

121a9ac.jpg


1916jq.jpg

Laag voltage

2eg4tpe.jpg

Full power

e9f710.jpg


2n99wu1.jpg


6i78xw.jpg

Huidige stand van zaken.

fcprtz.jpg


35jjrdv.jpg


2h3d9bq.jpg

Muurvast met die industriële tape :)

2nqvc75.jpg

Videokaartje passen

2s17hmo.jpg

Voeding zit erg in de weg..
Gelukkig kan ik met 2 90gr bochtjes net een bocht maken richting de cpu. Word nog een drama om dat allemaal aan te sluiten.

To Do:
Reservoir uitkiezen en passen.
Div fittingen en adapters bestellen
Waterkoeling en hardware erin mikken
Windows maken
Diverse meuk nog met carbon beplakken.
Hdd's en Ssd verkopen en nieuwe halen.

That's it for now.
 
2eprbm9.jpg

www.paracord.nl

Alvast excuses voor de crappy foto's, zoals gewoonweg weer gebrek aan licht hier en dus bij sommige foto's de flits moeten gebruiken..:icon_rolleyes:

ilhvo1.jpg

Thanks Freddy!

6h6psp.jpg


20h6eza.jpg

Zeer tevreden over, mooi reservoir man!

2njx27k.jpg

Op pompje gemonteerd ( die even later dood bleek te zijn )

24x45xd.jpg

Allereerst wou ik het pompje zo aansluiten maar dat bleek toch niet mooi uit te werken. Ik zou het pompje dan moeten ophogen en niet mooi uitkomen met de in/outlets..

66c908.jpg

Gtx470 even omgebouwd naar single slot

2a8q78x.jpg

Beetje passen en meten, bijna klaar

dcqz4p.jpg

Met veel gescheld eindelijk heatkiller pasgekregen, boortje en freesje waren na een paar seconden al bot, dus gewoon een slijpschijfje gepakt en erin gaan hakken.
Ik vijl het later nog wel even bij, maar waarschijnlijk zie je er niks van terug.

2z3zbsz.jpg

Bochtje naar videokaart. Niet echt tevreden over, denk dat ik beter nog een 90gr fitting kan pakken en wat extenders.

2r5u79j.jpg

Finished

2s66hyv.jpg

Finished, enkel die lange slang uiteindelijk nog even iets ingekort.


Goed, toen wou ik gaan vullen, doet het pompje niks :S
Beetje geprutst maar kon de oorzaak niet ontdekken. Gelukkig is Roland de beroerdste niet, en mag ik dus morgen een nieuwe ontvangen :)
Morgen alles dus in elkaar en vullen!

Verder nog even bezig met wat kabeltjes sleeven en mounting maken voor de pomp.

:111:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Joren Joren's Kawasaki KX250 1999 Overige Builds 4
Thierry Gefeliciteerd Joren Felicitaties 8
Joren Joren's Honda CR Overige Builds 16
Sw333t Gefeliciteerd Joren Felicitaties 11
Joren Joren's Doos-pc Gallery & Build Logs 42
Joren White n' Black by Joren Gallery & Build Logs 18
Fedmas Gefeliciflowstaart ‎Jownaz & ‎Joren! Felicitaties 5
Joren ATCS 840X by Joren Gallery & Build Logs 20
Joren Joren's XLR8 Gallery & Build Logs 197
vincent gefeliciteerd Joren Felicitaties 14
Joren Joren's Lanbox Gallery & Build Logs 228
Strict pr0n voor joren :P Algemene Discussies 123
Joren j0ren - Joren Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 31
Hightower Lianli front mesh voor de o11 mini Cases en Modding 3
Jason Streacom BC1 V2 & Mini Benchtables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Reflection PC-O11D Mini D5 PWM D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bench/Test DimasTech Mini V2.0 - Customizable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Jason EK-Quantum Reflection PC-O11D MINI D5 PWM D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX – Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Mini Bench Cut-off Saw with Steel Blade and Adjust Miter Gauge HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Maak jouw RGB setup compleet met Phanteks RGB Evolv Sound Mini Speakers xD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53
Fryslanboy Tips/Ideeën met betrekking tot zijpaneel Phanteks Mini XLDS Cases en Modding 5
A Corsair force MP500 120 ssd m2 wordt niet herkend gigabyte mini itx moederbord Problemen & Oplossingen 4
Freddy [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas Virtual Pinball / Flipperkast 67
Sw333t Phanteks Enthoo Mini XL DS (Dual System) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Sw333t [TKA] In Win Pro1 Headphone Stand, iSeat mini, iBite Verkocht 3
M Micro-ATX in Mini-ITX behuizing? Cases en Modding 2
Sw333t Antec mini build Gallery & Build Logs 6
volcom mini itx systeem aanbevelingen Hardware & Software 8
nicvdv [IN-ACTIVE] ipad Mini Verkocht 3
melchiortheijs mini -itx game pc Gallery & Build Logs 1
Sw333t [Gezocht] Silverstone Fortress FT03-MINI Zilver (liefst inclusief passende voeding) Gevonden 0
tomasvanderpijl Fractal Design Arc Mini Gallery & Build Logs 17
WiSK NCase M1 (mini ITX, 12 liter, water koeling, fab Lian Li) Cases en Modding 20
Sw333t White Mini Gallery & Build Logs 29
N [CiP] Coolermaster E-Lite Mini Itx Gallery & Build Logs 2
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
WiSK Lori Lemaris (FT03-mini CPU+GPU) Gallery & Build Logs 95
Monster [IN-ACTIVE] 3x Apple Mini Display - Display Cables Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan