• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

j0ren - Joren

Joren

New member
tja wel zo handig om me even voor te stellen:

ff knippen en plakken..


0. Echte naam Joren van Noort
1. Nickname: j0ren
2. Leeftijd: 13
3. Woonplaats: westerbork
4. Studie/Werk: esdal college Emmen locatie oosterstraat VWO
5. E-mail:
6. MSN:
7. Xfire:
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? euuh.. weeknie?:033:

Mijn PC:
MOBO: msi p45 neo-3 fr
CPU: core 2 duo e8500
MEM: 4gig geil ddr2 800 cl5
VGA: club3d 9800gtx+
SOUND: onboard realtek
HDD1: hitachi 500 gb sata
HDD2: -
OPT1: samsung super write master ide
OPT2: merkloos dvd lees ding
PSU: tacens 520 watt
CASE: CoolerMaster HAF 932
OS: windows vista ultimate sp1
MON: acer v223w
KB: logitech g15
MOUSE: logitech g5
MOUSEPAD: gratis ding van union 10 jaar oud
HS: -
SPRS: logitech g51
INET: ziggo alles in een. 10 mb down 1.5 mb up
Koeling: nu nog standaard koeler van intel maar volgende week komt waterkoeling als het goed is binnen. :evil:FREDDY!!! inpakke die handel :icon_jook:

xspc 120mm rad, xspc 360mm rad, 3x yate loon blue led fans, 1x xspc stock fan, 1x antec tricool fan,2x cm 230mm fan, 1,8m tygon , xspc pump and resevoir in one, xspc delta v3 cpu blok, 4x fangrills, 2x highflow 7/16 fittingen, 4x xspc 7/16 fittingen
 
Laatst bewerkt:
bedankt jongens :) had mn ram alleen liever cl4 gehad maar dat kan ik zelf wel doen.:003: alleen ben ik van plan richting de 4.2 ghz te klokken alleen dan kom ik uit op 442 fsb*2 is bijna 900mhz voor het geheugen. ben benieuwd of ze dat bijhouden, anders gaat er gwn wat ocz 1066 in.

@ freddy alvast bedankt dat je het laat weten, hopelijk kan ik dan volgend weekend mn spul in elkaar zetten :D
 
Ziet er best ok uit hoor ;)
Kabels mag wel iets netter werggewerkt worden.
Maar ja, gezien je toch van plan bent te gaan upgraden naar een nieuwe kast, maakt het allemaal niet zo veel uit :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan