• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's Mini ITX gaming build

Nice die sleeve. Is die ook in andere kleuren?

Off topic: leuk dat die kleine fapper er weer is. :112:

Thanks :D
Ik ga gewoon mdpc-x sleeve gebruiken dus genoeg keuze aan kleuren. Weet alleen nog niet welke ik ga gebruiken, denk blauw of rood.
De voorkant van de case komt een carbon sticker overheen.
En dan nog even kijken hoe ik het ga doen met de windows, word lastig denk ik..
 
Laatst bewerkt:
Had dus dit idee:
wp_000345.jpg


Eventueel zelfs in het blauw ofzo. Lijkt op de foto een beetje raar maar denk in het echt wel supervet.
3d carbon blue.jpg

Dus, zwart of blauwe carbon? Ga sowieso qua sleeve enzo voor blauw, gezien Bas mij een blauwe en zwarte fangrill heeft toegestuurd :D
 
Oke plannen zijn iets veranderd.
In plaats van de Corsair H60 komt er een klein custom waterkoelingssetje in.
Roland (coolfris) deed me een mooi aanbod dat ik niet kon afslaan.

MCP350/355 pompje
Heatkiller copper
Swiftech 120 radiator
Dangerden NB blokje

Enkel dus nog een reservoirtje of een fillport en klaar.
Word al spannender zo :040:

thanks Roland!
 
Snelle update!

Vandaag het kastje binnengekregen van oes lief freddy! Meteen dus pc uitgemikt en bezig gegaan met inbouwen.
Ben eerst een tijd lang aan het prutsen geweest met de kabeltjes van de kast, zodat die in ieder geval goed liggen.
Voedingskabels heb ik er maar snel ingepropt want word toch nog veranderd.

Anyway, pics!
Sorry van de slechte kwaliteit, beetje gebrek aan licht hierzo.

5jwba9.jpg

14m70v5.jpg

2qm2b91.jpg

nwm2gz.jpg

j6hrmo.jpg

2gxphes.jpg

k4i79c.jpg

2zqarrb.jpg

1672wsp.jpg

2s194qs.jpg

2d8no20.jpg

v5xpo5.jpg

263vtkh.jpg

2h74aaf.jpg


Verder weer tegen een probleem aangelopen.
In eerste instantie was het het idee om een 120 rad in de dvd bay te plaatsen en deze naar boven te laten blazen. Het blijkt dus de voedingskabels echt nergens anders netjes terecht kunnen dan in dvd bay, en dat wil ik graag zo laten want het past mooi.
Nieuwe idee is nu dus om de HDD bay eruit te schroeven, radiator met push/pull voorin te zetten, met daarvoor een pompje/res en 1 hardeschijf gewoon op de vloer te plaatsen. De ssd dan op een ander mooi plekje.
Zo houd ik dan een mooie open ruimte over voorin de case. Aan de rechterkant zou ik dan een window willen maken zodat je de pomp/res/mobo mooi kan zien.

Idee voor window voor de videokaart is nog in uitwerking. Ik zat zelf te denken aan een soort spacer van plexiglas, zodat je een soort uitbouw krijgt van een (paar) centimeter naar buiten, dit omdat de videokaart anders geen lucht krijgt. Ik zou het window ook op buisjes een paar centimeter van de case af kunnen zetten, en de ruimte ertussen opvullen met mesh. Denk dat dat nog wel beter is ivm airflow :)

That's it for now. Volgende update ga ik waarschijnlijk waterkoeling inbouwen of bezig met de windows.
 
Eigenlijk wel ja. :D

Trouwens met die kabels van de voeding kan je toch nog wel wat doen?

Ik wilde liever niet gaan inkorten, want dan moet ik ze van mezelf ook meteen gaan sleeven.
Ga even kijken of ik deze voeding misschien niet kan ruilen tegen een wat lichtere modulaire voeding zoals een HX520 ofzo.
Maar sinds de dvd bay mooi ruimte bied aan alle kabels houd ik dat zo denk ik. Radiator voorin is toch veel praktischer.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Joren Joren's Kawasaki KX250 1999 Overige Builds 4
Thierry Gefeliciteerd Joren Felicitaties 8
Joren Joren's Honda CR Overige Builds 16
Sw333t Gefeliciteerd Joren Felicitaties 11
Joren Joren's Doos-pc Gallery & Build Logs 42
Joren White n' Black by Joren Gallery & Build Logs 18
Fedmas Gefeliciflowstaart ‎Jownaz & ‎Joren! Felicitaties 5
Joren ATCS 840X by Joren Gallery & Build Logs 20
Joren Joren's XLR8 Gallery & Build Logs 197
vincent gefeliciteerd Joren Felicitaties 14
Joren Joren's Lanbox Gallery & Build Logs 228
Strict pr0n voor joren :P Algemene Discussies 123
Joren j0ren - Joren Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 31
Hightower Lianli front mesh voor de o11 mini Cases en Modding 3
Jason Streacom BC1 V2 & Mini Benchtables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Reflection PC-O11D Mini D5 PWM D-RGB - Plexi HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Bench/Test DimasTech Mini V2.0 - Customizable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Jason EK-Quantum Reflection PC-O11D MINI D5 PWM D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX – Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini ITX/DTX - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Mini Bench Cut-off Saw with Steel Blade and Adjust Miter Gauge HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Maak jouw RGB setup compleet met Phanteks RGB Evolv Sound Mini Speakers xD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53
Fryslanboy Tips/Ideeën met betrekking tot zijpaneel Phanteks Mini XLDS Cases en Modding 5
A Corsair force MP500 120 ssd m2 wordt niet herkend gigabyte mini itx moederbord Problemen & Oplossingen 4
Freddy [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas Virtual Pinball / Flipperkast 67
Sw333t Phanteks Enthoo Mini XL DS (Dual System) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Sw333t [TKA] In Win Pro1 Headphone Stand, iSeat mini, iBite Verkocht 3
M Micro-ATX in Mini-ITX behuizing? Cases en Modding 2
Sw333t Antec mini build Gallery & Build Logs 6
volcom mini itx systeem aanbevelingen Hardware & Software 8
nicvdv [IN-ACTIVE] ipad Mini Verkocht 3
melchiortheijs mini -itx game pc Gallery & Build Logs 1
Sw333t [Gezocht] Silverstone Fortress FT03-MINI Zilver (liefst inclusief passende voeding) Gevonden 0
tomasvanderpijl Fractal Design Arc Mini Gallery & Build Logs 17
WiSK NCase M1 (mini ITX, 12 liter, water koeling, fab Lian Li) Cases en Modding 20
Sw333t White Mini Gallery & Build Logs 29
N [CiP] Coolermaster E-Lite Mini Itx Gallery & Build Logs 2
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
WiSK Lori Lemaris (FT03-mini CPU+GPU) Gallery & Build Logs 95
Monster [IN-ACTIVE] 3x Apple Mini Display - Display Cables Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan