• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's Lanbox

Joren

New member
Beste flowerds,

Check deze post vaker, hierin verschijnen alle updates onderaan.
weet dat ik heel heel veel verander, meestal wel 3x per dag verander ik van gedachten

Ik wil beginnen aan een nieuw project, omdat ik dit grote gedoe en waterkoeling nu wel zat ben.
Wat ik wil gaan maken is een kleine lanbox, die toch krachtig is ( vooral gamen ) en ik zo makkelijker een keer mijn pc mee kan nemen naar een lan, of vriend.

Huidige Hardware:

e8500
club3d 9800gtx+
Msi p45 Neo3-fr
4gb Mushkin ddr2-1066mhz
Hitatchi Deskstar 500gb
Silverstone decatchlon 800watt
Costum waterkoeling
Coolermaster HAF932

Te gaan gebruiken hardware:
AMD Phenom II 955 Black Edition ( op advies van olie )
2x XFX HD4870 Crossfire
DFI JR 790gx M2RS
4gb Mushkin ddr2-1066mhz
Hitatchi Deskstar 500gb
Samsung Spinpoint F3 500gb
Silverstone decatchlon 800watt
Waterkoeling, maar dat kun je terug zien in de tabel

Ik was eerst van plan een Lian Li V351 te nemen, maar voor datzelfde geld kan ik ook een Antec Peformance One P180 Mini krijgen. deze is misschien wel wat groter, maar je krijgt veel meer voor dat geld. Zoals een zwarte binnenkant, apparte hdd kooitjes, veel geluidsdempers, stoffilters en een betere look :)

Ook ben ik een aantal keren van hardware veranderd, maar nu staat alles toch echt vast. Mijn HAF en e8500 zijn zo goed als verkocht en ook mijn videokaart wordt in de loop van volgende week opgehaald.

Ik hoop rond dinsdag ( 25 aug )avond te bestellen:
DFI mobo
Amd phenom
antec p180 mini
1x 4870



Om dit te kunnen financieren , verkoop ik mijn oude onderdelen en waterkoeling. Ik zal dan ongeveer nog 80 euro moeten bijleggen, maar krijg hier natuurlijk ook meer prestaties voor terug.

Er wordt overigens ook een Sunbeam Rheobus Extreme gebruikt, die ik al heb. ik ga waarschijnlijk ultra kaze 2000RPM fans gebruiken, zodat er misschien nog wat overklok ruimte is, en in de zomer alles goed koel te houden

edit
Ik ga proberen zo veel mogelijk vast te zetten met tumbscrews



ik wil ze graag nog zwart gaan spuiten, iemand tips?

Even een overzichtelijk plaatje van de aanschaf en verkoop

Updates:

Update 23 Augustus
Update 27 Augustus
Update 29 Augustus
Update 6 September
Update 6 (2) September
Update 11 September
Update 12 September
Update 12 (2) September, Waterkoeling!



 
Laatst bewerkt:
Ik wil graag alles intern houden, bovendien moet ik dan weer nieuwe onderdelen kopen, en zo veel geld heb ik daar niet voor.
Het wordt dus gewoon een (goede) lucht gekoelde pc. Later zal ik hem natuurlijk wel wat oppimpen met ditjes en datjes, maar dit is tot nu toe de hoofdlijn.
 
Yes! Ik heb een goede koeler gevonden, die ook nog eens gaat passen!
deze!

4graden slechter dan de beste koeler op load ( 120watt , HWI )

incl. fan erop zal deze ong 11 centimeter hoog zijn, volgens mij past dat precies:)

Nu moet ik alleen nog weten of mijn voeding gaat passen
 
Ruben op het forum heeft een NZXT Rogue i.c.m. True Copper

034408-2.jpg

034408.jpg


NZXT Rogue Red

Edit:
Oh shit is mATX

Edit²:
Oh, je neemt een gene :p
Goeie keuze, ik heb em zelf ook
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan