• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Joren's XLR8

Joren

New member
Joren's XLR8 ( PC-8N )

Project XLR8 ! - Lian Li PC-8Nhighflow only.



Voor deze build ga ik een Lian Li PC-8N gebruiken, een case die je maar weinig tegen komt op het internet, en al helemaal met water ;)

Specs;

AMD Phenom II 955 Black Edition
MSI 790FX-GD70
Geil 4Gb 2133Mhz DDR3
ATI radeon HD5770
Lian Li pc-8n
Silverstone Decathlon 800Watt
Samunsung spinpoint F3 500gb en Hitachi deskstar 500gb


Watercooling;

Watercool Heatkiller AM2/3 LT
TFC Xchanger 240
TFC Xchanger 120
Laing DDC1 ( MPC 350 )
Swiftech Microres of Tube res
Sunbeam Rheobus Extreme met daarop 3x Yateloon 1650rpm en 2x merkloos hi-rpm.


Kleurenthema; zwart, blauw en zilver. Binnenkant case blijft dus zilver, vloeistof blauw, sleeve zwart + blauw.


Hoe staat het met de bestellingen?
Inmiddels is alle benodigde hardware binnen, op wat 90gr en 45gr bochtjes na.


Ideeën of tips zéér welkom! Nog niks staat vast en ik sta open voor jullie ideeën.


( startpost edited )

Update 1 ( hardware )
[URL="http://www.highflow.nl/forum/f34/jorens-xlr8-4457/index5.html#post87334"]Update 2 ( aftekenen )

Update 3 ( dremelen radgrill )
Update 4 ( rad mounting )
Update 5 ( slang gaten )
[URL="http://www.highflow.nl/forum/f34/jorens-xlr8-4457/index8.html#post96474"]Update 6 ( kabelmanagement )
[URL="http://www.highflow.nl/forum/f34/jorens-xlr8-4457/index9.html#post99485"]Update 7 ( final WC )
[/URL][/URL]
[/URL]
 
Laatst bewerkt:
Freddy, ik dacht dat je ooit had gezegd dat jij aan de dezelfde spullen, voor dezelfde prijs als alternate kon komen? Is het veel moeite voor jou om die spullen te bestellen? Want dan wil ik de 3 producten die ik nog moet kopen wel bij jou bestellen.:033:
 
Die Spinpoint F3's presteren zeer vet in RAID0. :007: Als ik nog een beetje buget had kocht ik er twee van 1TB om in RAID0 te draaien. :050:
Ik zou ze zeer zeker niet inruilen voor velociraptors.

Maja, maak er wat van! Ben je ook van plan die 5770 in je loop op te nemen?
 
Die voeding is zeer mooi freddy! niet netjes gesleeved standaard, maar daar valt zeker wat van te maken.:025::003:

Graag zou ik dit binnenkort bij je bestellen: mem en mobo. Videokaart mag nog even wachten, daarvoor moet ik dus even mijn mobo+mem verkopen.

De 5770 wil ik inderdaad later eens meenemen in de loop, maar in ieder geval niet meteen. Dan doe ik er gewoon een EK fullcover blok op :079:
 
Laatst bewerkt:
inderdaad olli, maar daarvoor atm geen geld. En ik wil voor the party 8 nog een netbook kopen, en misschien fullcover voor die 5770.

Eerst dit eens afmaken, inc die case opknappen, dan kan ik hem misschien weer voor een redelijke prijs verkopen:033:
 
pff, ik hoop nu maar niet dat die 5770 uitverkocht is bij alternate.. alhoewel hij al bij mijn bestelling was gedaan, maar moet nog betalen.

Ik laat papa zometeen even bellen :D
Daarna post ik hier of ik hem besteld heb of niet :)
 
goednieuws :D

Ik heb Alternate net even gebeld, en ze hebben mij kunnen vertellen dat ik de laatste Asus 5770 heb.

Dinsdag verwacht:
ASUS-ATI-Radeon-HD-5770-(EAH5770-2DIS-1GD5)-1024MB-PCIe-x16-Gen-2.0.jpg

499574.jpg
 
Misschien een ideetje, zou je wat foto's kunnen maken als je het waterblok op die 5770 zet? Ben ik best wel naar geïnteresseerd. :079:

btw, ga je het TIM plakband van EK gebruiken, of wat pasta voor het RAM en VRM?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan