Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nieuw bordje dus Zelfde layout als mijn vorige bordje dus floepte er zo in, hoefde niet eens te drainen. Op het moment een leuk 24/7 overclockje van 4.6ghz ingesteld, en 825mhz op de gtx470.
Verder ook radgrill van Roland binnengekregen, plan was om 1 dezer dagen te beginnen met radgrill en windows.
Klein updateje.
Vandaag Scorpio Black 750gb gehaald ter vervanging voor mijn 2x500.
Neem een bult minder ruimte in beslag en is veeeeeeel stiller! Me likes!
Oud vs nieuw
Zo dat ziet er beter uit.
Was dat nodig dan? Ja:
En nog een teasertje voor jullie
More comming up.
Asap mijn 24pins kabel naar hukkel om in te korten, windows in zijpaneel maken en dan nog de finishing touches!
Strak! Het rad direct onder de alu grill is ook een vet effect. Ik zou er een wit ledje tussen plaatsen, dat geeft een heel vet effect volgensmij! Niet in het zicht natuurlijk.
Damn, petje af dat je het allemaal in dat priegelding past! Maar even, waarom heb je die top rad nooit een kwartslag gedraaid? Zo had je toch meer ruimte voor je voedingskabels overgehouden?
I see. Eigenlijk zou de makkelijkste optie dan zijn om een wat bescheidener formaat voeding te halen. Dat CM ding is bepaald niet de kleinste, Silverstone heeft een complete SFF-lijn en anders zou een AX650 niet gek staan denk ik zo.
Ik heb de voeding van Coolermaster gesponsord gekregen en ben er erg blij mee, die blijft er mooi in.
Bovendien maakt het dat het nog moeilijker ( en dus leuker ) om alles erin te proppen!
De voeding bied nu tevens plaats voor mijn ssd en hdd, die liggen er bovenop.
Window over de hele linkerzijkant
Window over de halve rechterzijkant
80mm fan aan de rechterzijkant verwerken voor wat airflow over het mobo
Wat ledjes rondom videokaart en mobo
ATX kabel laten inkorten door hukkel
128gb crucial m4 halen
Keuze voor componentenlijm was misschien niet super tactisch als 'ie nog eens uit elkaar moet, kon je geen klittenband gebruiken zoals L3p in de L4n build? Eindresultaat ziet er wel vreselijk spang uit!