Dag forumleden en Highflow medewerkers,
Ik ben van plan om in een corsair chrystal x570 case mijn built te bouwen met een waterkoeling set.
Ik zou graag de cpu en de gpu willen koelen.
Specs:
- i7 6700 k skylake
- 32 gb 3000 corsair dominator ram
- asus z170 pro gaming moederbord
- 2 ssd schijven en 1 hdd
- Asus strix gtx 1080 A8G gpu
Mijn budget voor de koeling is 600 euro.
Ik zou graag met rode vloeistof werken en witte tinten vb van radiator en fitting. Gezien de case rgb verlichting voorziet dan kan ik de vloeistof van kleur later altijd eens wisselen naar groen of blauw.
Wat zou ik hiervoor allemaal nodig hebben?
in de case is plaats voor een 240 mm on top en een 360 in front.
In front zitten er 3 fans van corsair zelf. is het nodig om er nog drie na de radiator te steken voor pull?
Kunnen jullie mij informeren en graag ook de links van highflow waar ik ze kan bestellen?
Ik ben aan het denken van radiator om voor dit type te gaan (Black Ice Nemesis Radiator GTS 240 white) en liefst witte fittings dan ook. Alvast bedankt.[FONT="] [/FONT]
Ik ben van plan om in een corsair chrystal x570 case mijn built te bouwen met een waterkoeling set.
Ik zou graag de cpu en de gpu willen koelen.
Specs:
- i7 6700 k skylake
- 32 gb 3000 corsair dominator ram
- asus z170 pro gaming moederbord
- 2 ssd schijven en 1 hdd
- Asus strix gtx 1080 A8G gpu
Mijn budget voor de koeling is 600 euro.
Ik zou graag met rode vloeistof werken en witte tinten vb van radiator en fitting. Gezien de case rgb verlichting voorziet dan kan ik de vloeistof van kleur later altijd eens wisselen naar groen of blauw.
Wat zou ik hiervoor allemaal nodig hebben?
in de case is plaats voor een 240 mm on top en een 360 in front.
In front zitten er 3 fans van corsair zelf. is het nodig om er nog drie na de radiator te steken voor pull?
Kunnen jullie mij informeren en graag ook de links van highflow waar ik ze kan bestellen?
Ik ben aan het denken van radiator om voor dit type te gaan (Black Ice Nemesis Radiator GTS 240 white) en liefst witte fittings dan ook. Alvast bedankt.[FONT="] [/FONT]