niet vergeten om 2 2000watt psu`s erin te plaatsen als je klaar bent
Nope...geen PSU, de kernfusie zorgt voor stroom
Tis jammer dat de techniek van kerfusie zo..hoe zal ik het omschrijven..zo..fragiel is anders had ik het wel geweten Maar ja...dat moet ik weer vaten met afval in mijn tuin gaan begaven enzo...is niet handig.
Ben momenteel bezig om "Sketchup" van google onder de knie te krijgen zodat ik jullie kan laten zien wat ik van plan ben.
Vanaf m'n 15de al bezig met pc's en ontelbaar veel kasten gehad. In het begin vind ik ze allemaal mooi, zoals nu mijn CM 690 die ideaal is, maar toch...het is en blijft een kast. Dus wilde ik al lang iets anders. Toen ik de FrozenQ reactor reservoirs zag wist ik het...
In ider geval tof dat jullie zo enthousiast zijn. Ik moet er wel bij vermelden: dit wordt een lang project en ik doe het rustig aan. Dit moet gewoon mooi worden!
Om even terug te komen op waterkoeling. Dit wordt mijn eerste keer dat ik waterkoeling ga gebruiken. Ik heb de hele site van Highflow doorgelopen en gezien wat er op de markt is. Ook heb ik veel tutorials gelezen dus ik ben aardig op de hoogte.
Koppelingen, slangen, vloeistof ed dat geloof ik wel. Kan iemand mij helpen met de volgende vragen:
1) Als ik een universal GPU blok neem dan moet ik op de mosfets en geheugen chips ribjes plaatsen. Als er verder geen airflow is, koelen de ribjes dan voldoende als ik de GPU niet overclock of hangt dat af van de fabrikant?
2) Ik blijf hangen bij de passieve koeling Cape Cora Pro 642 Kovekt Maxi. Ik kan de onderlinge stukken (6 stuks) n.l. in een "rondje" aan elkaar koppelen. Dan zet ik het geheel verticaal in de koeltoren met daarboven een 14 cm fan die de warme lucht wegzuigt. Feit blijft: Ik wil maar 1 fan in de koeltoren. Wat is jullie mening hierover?
3) Ik ga volgende week de hardware kopen. Het wordt een MSI P55 GD65 en de I7 860. Ik wil de mosfest van het MB ook waterkoelen ipv de standaard heatsinks van MSI. Zijn hier unniversal blokjes voor? Welk blok moet ik nemen voor mijn CPU? Wat raden jullie aan?
Dat was het weer...terug in de schoolbank voor Skechup. Enne...ideeen zijn altijd welkom!!
Gr. B.