• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

iDEAL extra kosten?

HF is met de ideal kosten niet de enige trouwens !!
Van MnM weet ik dat ze het ook in rekening brengen.

De uitleg van Freddy stemt mij positief !!
Wie voor luxe (in dit geval snelheid ?) kiest, betaalt daar ook voor.
Persoonlijk vind ik het een zalig systeem !!

*edit*
@ de edit van Bart : Kijk eens naar z'n aantal berichten ... Freddy mòèt wel sneller zijn :D

Iedereen kan er wel om klagen maar je betaald hoe dan ook voor de ideal kosten. Al zie je het niet de prijzen van de producten gaan gewoon omhoog.

Geen één winkel doet ideal voor noppes. Dat berekenen ze gewoon door in de producten.

Ik geloof meteen dat andere winkels waar ze geen kosten rekenen voor ideaal betalingen de kosten meenemen in de product prijs maar,
persoonlijk vind ik het minder als ik een order plaats voor een bepaald bedrag om er dan achteraan ineens extra kosten bij te krijgen.
In dit geval is het dan niet veel maar het gevoel is ,bij mij in ieder geval, hetzelfde. En die mening hoef je niet te delen hoor. Het zal me er trouwens ook niet van weerhouden om een volgende bestelling bij HF te plaatsen.

Ja begrijp het. Het is het 1 of het ander. Ik denk liever dat je voor ideal betaald dan dat freddy de prijs omhoog gooit. Je zal altijd goedkoper uit zijn als je ideal kosten betaald ;)

Zoals gezegd, het zal me er niet van weerhouden om een nieuwe order te plaatsen. Het gaat immers ook over een miniem bedrag.
Het is ook eigenlijk meer een kanttekening. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van Highflow en heb dat ook vermeld.

ik zou hier niet zo druk om maken voor die kleine bijdrage voor ideal ..
ga maar iets in amerika kopen dan irriteer je je nog erger met de taxes daarna..
niks is included met tax in america.. denk je je koopt iets voor 10 dollar mag je er gezellig nog belasting bij gaan tellen :S

Ik maak me er ook niet druk. Ik vind het alleen niet prettig. En volgens mij is dit de plaats om aan te geven wat je wel en niet prettig vind in de shop van Highflow. Als ik me er druk om zou maken dan had ik wel gezegd dat Highflow niet naar mijn zin was of iets dergelijks maar dat doe ik niet. Ik vind het gewoon minder prettig en volgens mij mag ik dat best zeggen zonder dat ik meteen Highflow afkraak want dat doe ik niet, tenminste niet naar mijn mening. Een paar keer heb ik meegemaakt dat er achteraf ineens een hoop kosten bijkomen, niet bij Highflow uiteraard, en dat heeft ervoor gezorgd dat ik het knap irri vind om achteraf extra kosten berekend te krijgen. Nu is het in dit geval een miniem bedrag en ervaar ik het niet als irri maar wel als minder prettig. Ik sanp de reden erachter en die is ook zeer legitiem maar dan nog mag ik mijn mening hebben.

Overigens ik koop regelmatig iets in Amerika en weet dan ook precies wat ik op het eind moet afrekenen. Ik heb nog nooit gehad dat daar iets is bijgekomen.

En nu hou ik erover op het zegt namelijk verder niets over Highflow en hun manier van werken. Volgens mij heb ik Freddy er ook niet mee beledigd dus is het denk ik wel goed zo. Als ik Freddy wel heb beledigd dan spijt me dat want ik bedoel het absoluut niet persoonlijk.

Volgens mij wordt het een en ander nogal misgevat in dit topic.
Wel lief doen eh, knulletjes van me allemaal :057:

Geen reden voor irritatie vanwege misgevatte opvattingen.

Jullie krijgen allemaal een thanks van me, omdat jullie zo lief zijn :D

Het hele punt waar het hier om draaide werd eigenlijk inmiddels aangedikt
door alle excuses die er gemaakt werden ;)

Het hele i-deal verhaal (incluus excuses) is denk ik duidelijk nu.
Wat over blijft is lof voor Freddy en dat heeft hij meer dan verdiend !!

@ Sanders : Thanks for the thanks so I gave you a thanks too :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Ideal betalen HighFlow Computer Cooling Shop 3
S iDeal foutmelding bij bestelling HighFlow Webshop 4
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
mukkel iDEAL werkt niet i.c.m. Waardepunten HighFlow Webshop 8
M Storing IDEAL HighFlow Computer Cooling Shop 1
ShockRaver Ideal werkt niet? error? HighFlow Webshop 16
Caveman Ideal werkt niet??? HighFlow Webshop 22
R Ideal mislukt en toch geregeld HighFlow Testimonials / Shopreviews 6
Freddy iDEAL betalingen mogelijk! HighFlow Computer Cooling Shop 20
HighFlow Black Friday 2023 Extra Black Friday Deals! HighFlow Computer Cooling Shop 0
M Alphacool koppeling extra ringen? Waterkoeling 1
maomanna Extra verzekering bij huren auto?? Algemene Discussies 5
R Extra radiator - nieuwe pomp - en GPU waterblok Advies Waterkoeling Setup 1
P Extra onderdelen voor Aqua-Computer Aquaero 6 PRO Cases en Modding 2
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
arwin74 Decoupling set for pump installations, extra-soft yellow rubber buffers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Advies over eventueel extra pomp/radiator Waterkoeling 21
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
tomasvanderpijl [CLOSED] Apple iPad Wi-Fi 16GB Zwart + extra's Gesloten 0
l3p [VERKOCHT] Aqua-Computer AMS Airplex Modularity System + veel extra's Verkocht 3
H [IN-ACTIVE] Koolance TNK-501 Rev 1.1 Single 5.25" Reservoir + extra's. Verkocht 1
alain-s [IN-ACTIVE] Fittings + fillport + extra Verkocht 3
Skydrone Extra aan/uit knop monteren Cases en Modding 15
P Na plaatsen extra Sata schijf start pc niet op Problemen & Oplossingen 6
D extra harde schijven en gelijk een nieuwe voeding Hardware & Software 8
M WC set aanpassen: GTX 460 waterkoelen + extra rad Waterkoeling 1
Marcel2102 Extra voeding voor waterkoeling noodzakelijk? Waterkoeling 2
D hoe gebruik maken van extra video geheugen ? Hardware & Software 3
Sw333t [VERKOCHT] EK-BAY Spin RES DUAL Loop - Black Acetal met extra's. Verkocht 4
The_Saviour# [TKA-PS2] PS2 Slim + extra's Verkocht 5
AzzKickr Extra Bitspower Matt black fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Extra physx kaart? Hardware & Software 2
ShockRaver Reeds weer een snelle levering met veel extra's :D HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Z Be Quiet! extra PSU rails sata stekkers Hardware & Software 3
S Een extra Radiator toevoegen aan loop, maar welke? Waterkoeling 2
Freddy Een zo klein mogelijk i7 mobo voor HD5870 in CF + nog 1 extra PCI-E slot vrij Hardware & Software 7
S Radiator buiten pc monteren aan extra frame Cases en Modding 4
K ineens heter na plaatsen extra fans Overige Koeling 10
blingbling extra videokaart voor PhysX? Hardware & Software 7
Joren xspc extra g1/4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
A extra rad of niet? Waterkoeling 37
D PayPal extra kosten? HighFlow Webshop 8
P Extra 120 rad in loop, verbeteringen? Waterkoeling 9
ZwerverRoodbaard Extra Radiator Waterkoeling 4
CDA441 RMA kosten HighFlow Computer Cooling Shop 11
Johnny Nederlandse berg van 2 kilometer gaat 200miljoen kosten Nieuws en Sport 27

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan