Ik ben ook net nieuw, zelf heb ik bij diverse webwinkels in der loop der jaren bestellingen geplaatst.
Nog nooit heb ik Ideal kosten hoeven te betalen dat is voor mij nieuw, maar het is voor mij op zich verwaarloosbaar 1 euro echter kan ik tevens begrijpen dat mensen denken hoe kan dat nu? Zo ver ik het topic las heeft men dat al zeer goed onderbouwd waarom het zo is.
De verzendkosten worden ook verlaagt las ik vanaf april.
Daarnaast als de verzendkosten omlaag gaan nou dan maakt die ene euro transactie kosten helemaal niet meer uit.
Ik als beginner in deze waterkoeling scene ben zeer content dat een winkel als
Highflow bestaat hier in Nederland
Heb er goede dingen over gehoord vooral de kwaliteit en snelheid van de verzendingen staan in hoog vaandel, en natuurlijk de communicatie met de klant ook belangrijk.
Voor die zaken betaal ik die euro wel aangezien dat velen malen zwaarder weegt, en zoals al werd gezegd als men voor een bepaald tijdstip(16.00) een bestelling plaatst en betaald met ideal dan is er snel werk aan de winkel en dat kost ook inspanningen en mankracht om het nog dezelfde dag de deur uit te krijgen als alles aanwezig is.
Ik kan je verzekeren heb zelf bij een webwinkel gewerkt waar dit ook het geval was voor een bepaald tijdstip en dat kan soms niet altijd makkelijk zijn om het voor elkaar te krijgen zeker niet als het erg druk is met orders en dan heb je veel mensen nodig die van bv beantwoording van mails daar ingezet moeten worden en dan is soms dus de communicatie met de klant even onder bezet( als je niet extreem veel medewerkers hebt) en moet men die alle mails moet beantwoorden ook 1 of 2 versnellingen hoger draaien, al met al er komt meer bij kijken dan je denkt op het eerste gezicht.
Ik snap het dus goed dat men 1 euro extra moet rekenen al helemaal als men bekijkt dat deze webwinkel grotendeels op 1 doelgroep is gericht, men verkoopt nog meer spullen maar goed jullie snappen wat ik bedoel hoop ik, al zou men 1000 orders per week hebben dan kan ik me voorstellen dat de kosten van bv ideal weg zouden vallen, maar nogmaals alle begrip er voor, ga zo door ik hoop ook in de nabije toekomst een order te plaatsen.
PS: leuke actie met de Nintendo auto's, dat roept weer jeugdige herinneringen bij me op