• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

RMA kosten

CDA441

Geen modder eter
Hallo,

Ik heb hier een klein vraagje:
Mijn fancontroller deed het niet toen ik hem voor de eerste keer had aangesloten.
Ik had mij al ontladen aan een stopcontact en heb een antistatisch bandje gebruikt.
Hij is al op retour naar Highflow, maar ik weet niet wat ze er mee gaan doen.
Ik had 15 euro betaald voor het defect product (DOA) te retourneren.
- Als de fabrikant niets kan vinden, en het product blijft defect, kunnen ze mij dan verzend-/onderzoekskosten bij mij aanrekenen?
- Ook als het geen fabricagefout is EN geen gebruikersfout, wie vergoed dan alle kosten?
- Wie vergoed de retourkosten?
 
Rma kosten is vaker aleen de retour kosten, zeker bij een fancontrollertje lijkt het me niet moeilijk dat als het je eigen schuld is gewoon pech is en dus een kapotte fancontroller terug krijg :)

Heb je geluk, word een een nieuwe naar je opgestuurd, onderzoekt kosten zal je niet snel hebben ;)
 
Rma kosten is vaker aleen de retour kosten, zeker bij een fancontrollertje lijkt het me niet moeilijk dat als het je eigen schuld is gewoon pech is en dus een kapotte fancontroller terug krijg :)

Heb je geluk, word een een nieuwe naar je opgestuurd, onderzoekt kosten zal je niet snel hebben ;)

Ach ik hoop dat ik geluk heb, want ik heb niet veel geld meer over van al het modden etc... Hopelijk geven ze mij een nieuwe, want ik heb dan eigenlijk 25 euro uitgegeven aan een kapot ding, en dan moet ik er ook nog extra verzending voor betalen, en dat lost helemaal niets op, het geeft alleen maar een groter geldprobleem en geen budget meer om de desk af te krijgen.
 
Kan je die vraag niet beter rechtstreeks per mail stellen?

ok zal ik doen ;)

Wel: ze zeggen dit:
- Dat is mogelijk, maar als u zelf geen gekke dingen hebt gedaan met de fan controller is dat zeer onwaarschijnlijk.
- Als het product niet defect blijkt te zijn, krijgen wij het terug zoals zoals u het naar ons verzonden heeft. U dient dan de verzendkosten te betalen voor het retour sturen naar u. (maar het product is defect)
- Als het product defect is bevonden, krijgen wij een nieuwe en sturen wij deze naar u op. Wij betalen deze verzendkosten.
 
Laatst bewerkt:
Zelfde probleem gehad bij een Scythe Kaze Master, bleek dat de 5v en 12v vanuit de fabriek al omgewisseld waren op de molex conenctor, 1x aansluiten en kapot.
Gewoon nieuwe gekregen, enkel zelf de verzendkosten richting HF te hoeven betalen.
 
Heb nieuwe fancontroller gekregen, retourkost werd niet vergoed. Ik had dan nog liever gewoon een nieuwe besteld en de kapotte bijgehouden. Nu sta ik hier met een fancontroller die ik niet gebruik :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan