Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan iemand mij vertellen wat een goed block voor op de cpu, welke fittingen ik daar voor nodig heb en welke koelpasta ik het beste kan gebruiken tussen het block en cpu. Welke blocken adviseren jullie mij voor het overclocken van de i7?
Alvast bedankt,
zou de heatkiller 3 cpu block aanbevelen aangezien ie goeie temps haalt in mijn pc Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S1366 fitting is G1/4 zoals meeste spullen, je type slang bepaalt de juiste maat, dus als je dat weet dan ben je er bijna
pasta kan een beetje van alles aangezien freddy geen rotzooi in huis haalt :lol:
zelf gebruik ik de AS5 Arctic Silver 5 Koelpasta (12g)
ik ga geregelt naar lanparty's, zijn er ook speciale fittinge voor het makkelijk loskoppelen of een andetre makkelijke manier om waterkoeling teverplaatsen?
ik ga geregelt naar lanparty's, zijn er ook speciale fittinge voor het makkelijk loskoppelen of een andetre makkelijke manier om waterkoeling teverplaatsen?
ja die zijn er alleen moet ik je zeer afraden daarmee je loop op te bouwen... (deze zijn DODELIJK voor je flow en dus performance)
als je vaak naar lanparty's gaat is het beter om gewoon een goede degelijke loop op te bouwen (die zal met fatsoenlijk vervoer niet gaan lekken)
en dan ook een makkelijk vul en leegbaar maken (desnoods met transport leeghalen) dan zou je hem dus wel elke keer moeten ontluchten (wat ook weer vervelend is)
dus je beste optie is gewoon een nette goede loop maken (die volledig intern loopt)
Deze werken prima.
Ik ben van plan om een tweede radiator met 1 fan en een korte loop te maken die ik dan als alternatief via deze koppelingen kan aansluiten als ik mijn PC wil meenemen.