• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hyp's Corsair 800D

Hoi iedereen,

Ik heb het de laatste tijd enorm druk ivm men stukje bouwgrond dus heb ik eigenlijk nog verder niet veel gedaan :D
Nu heb ik eventjes een beetje hulp nodig :)
Ik ga normaal men PC upgraden eindelijk als alles goed loopt :)
CPU : i7 950
MB: Asus RE3
GFX: nu hier komt het moeilijke ik twijfel tussen 2x GTX480 of 3x een GTX470 (de 3x470 is ong. 100euro duurder al ik hem waterkoel)
en dan als Physx kaartje of men oude 8800GTS 640mb of een nieuwe GTS450
Nu mijn vraagje is of ik die i7 + 2of3 GFX kaarten kan koelen met mijn huidige rad's nl. TFC480 en een TFC120
Als ik mijn 8800GTS behoud als physx zal deze ook in de loop komen, als ik opteer voor de 450 zal deze aircooled zijn.
Ik heb 1 D5 pomp atm voor de complete loop ik zou dit ook zo willen houden.
De pomp draait atm op stand 2.5 in men huidige setup dus ik heb nog wat pompkracht over.
Ik ga geen GFX overclocken en de CPU zal een lichte OC hebben.
Ik pak zeker en vast EK waterblock's voor men GFX's
Er zit ook 2L water in men loop dit is ook een beetje buffer :)

Even kort:
-Kan ik die setup koelen met men huidige rad's ?
-Kan ik dit ook doen met 1 D5 ?

Alvast bedankt :)
 
Vandaag een levering gekregen van men nieuwe hardware... sja alvast het begin ervan ;) ze hebben me een teaser op gestuurd :D

Dus ook een teaser voor de mede highflowers ;)

De nieuwe GPU's :D

DSC02264web.jpg


DSC02269web.jpg


DSC02272web.jpg


Nu zal de hardware die uit deze build vrijkomt naar deze build gaan :)

En wachten op de rest van men hardware :)

Groetjes,

Han
 
Laatst bewerkt:
Oh ow :)

FF update kheb het momenteel zeer druk op het werk en niet echt veel zin in sleeven.
Dus momenteel niet veel gesleeved maar ! wel :)

DSC00294small.jpg


3 Way SLI ftw :)
En een kanker gezwel aan men case :)
DSC00296small.jpg


Ik heb tevens een nieuwe case aangekocht om mijn Sandy bridge i5 in te steken hier weet ik nog niet of het op air gaat blijven of er in de toekomst WC in komt :)
 
Ziet er netjes uit !

Mischien eens overwegen om je Rex3 ook onder een fullcover temieteren de NB word ontiegelijk heet met zo veel gpu's .

Teminste dat had ik bij mijn REX3 .:)
 
Staat een 120mm fan op atm :) op die koeler :D nu is de temp dik in orde ;) maar idd een fullcover zou nice zijn.

miss over een paar maand :) Kheb net nog een GTX470 besteld en een i5 2500k ik wil daarmee de 5ghz halen :)
Dus atm no cash :)

Groetjes
 
Kicker award voor men eigen topic maar de pc ligt helemaal uit elkaar en ga een beetje afwerking veranderen.
Ik zal zsm foto's posten hehe
Btw ramblock gaat waarschijnlijk de verkoop in.

Sent from my Sony Tablet S using Tapatalk 2
 
Heb ondertussen al een pakketje mogen ontvangen van freddy.
Maar heb net nog een order gedaan van BP fittingen en man dat loopt toch op weer 150 eurie
Maar ja 2x90` fittingen waren aan het lekken in de fitting zelf.
En een paar plaatjes.

Sorry voor de slechte fotos maar er komen er beter

Sent from my LT18i using Tapatalk 2
 

Bijlagen

  • uploadfromtaptalk1364847861459.jpg
    uploadfromtaptalk1364847861459.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 3
  • uploadfromtaptalk1364847880487.jpg
    uploadfromtaptalk1364847880487.jpg
    38,1 KB · Weergaven: 4
  • uploadfromtaptalk1364847894109.jpg
    uploadfromtaptalk1364847894109.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 4
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H Hyp's Symphony TX Gallery & Build Logs 11
A Gevraagd: Iemand om Corsair Hydro X Hardline 14mm te buigen Gezocht 2
B EK ARGB aansluiten op Corsair Commander Waterkoeling 5
Jason Corsair Hydro X Series XG5 RGB 30-Series Reference GPU Water Block (3090, 3080 Ti, 3080) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE RGB PRO Complete Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
E Corsair 7000D Black and Blue Gallery & Build Logs 0
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
Jason Nieuwe Corsair Hydro X Series XC5 & XC7 RGB PRO CPU Waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair PRE-BLACK FRIDAY Deal! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 DDR4 corsair vengeance rgb pro sl Problemen & Oplossingen 5
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Corsair Obsedian 1000D Gallery & Build Logs 58
D Advies setup drain Corsair Advies Waterkoeling Setup 4
Jason 750W Corsair SF Series™ SF750 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH303i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D CORSAIR Hydro X Series XG7 RGB RX-SERIES GPU Water Block (5700 XT) Advies Waterkoeling Setup 2
P 11 fans , kabelsplitters en corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Jason Corsair Hydro X Series XD3 RGB Reservoir / Pump Combo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
arwin74 Corsair Gaming Audio SP2500 probleem Problemen & Oplossingen 5
T Corsair PSU naar SATA Power cable gezocht. Cases en Modding 1
A Corsair Hydro X Series XD3 RGB Waterkoeling 3
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XM2 M.2 SSD Water Block (2280) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series iCUE XH300i RGB Custom Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
mixedup corsair 120ll fans Problemen & Oplossingen 9
Bl4ckj4ck666 Corsair registerwaarden normaal? Hardware & Software 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Corsair Hydro X Series XC5 RGB CPU Water Block (AM4 & 1200) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 en XC9 RGB CPU Water Blokken (1200/AM4 - 2066/sTRX4) - Zilver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XD5 RGB Reservoir / Pump Combo - 250ml HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
Bl4ckj4ck666 Schroeven voor zijpanelen Corsair 570X Hardware & Software 4
Bl4ckj4ck666 Corsair icue Hardware & Software 0
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
K Corsair 900D Mod Gallery & Build Logs 6
K Corsair 900D The Savage Gallery & Build Logs 8
Hightower Corsair ql fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Freddy Corsair Hydro X HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
the_cyberspace Corsair spullen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
D Corsair Commander Pro Overige Koeling 2
Hightower Corsair ll rgb fans custom aansluiting en stekkertjes Overige Koeling 16
the_cyberspace Corsair Crystal 280X Hardware & Software 0
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
Hightower corsair ll fans rgb 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan