• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hyp's Symphony TX

Hyperion

Member
Hoi mede modders :)

Straks ga ik een hele hoop nieuwe spulletjes halen en zal deze verspreiden over 2 builds nl. De Corsair Obs. en deze Mozart TX van TT.
De bedoeling is dat in de mozart TX 2 socket 775 mobo's komen met al dan niet watercooling.
Zaterdag/Zondag zal ik een hele hoop foto's maken en deze posten.

Bij deze is er een buildlogje bij gekomen ;)

Groetjes,

Han
 
Ik ben atm aan het wachten op mijn REX3 bordje zodat ik kan zien of hij in mijn Corsair nog past.
Als dat niet gaat moet ik eens HEEEEL hard nadenken hoe ik deze case ga modden om alle watercooling erin te krijgen :)
Case is al geleverd en ziet er :| sja lelijk uit ? nee niet lelijk gewoon anders ! :D
Het frontpanel valt goed mee aangezien dit wel van brushed alu is, de rest is ook van ALU maar is dan grijs gespoten .... ? :| lol
Tis dan ook ThermalFake he :)
Ik ben ook nog aan het zien voor een proper ITX moederbordje dat niet te veel kost voor een file server.
Freddy heeft die van Zotac staan maar die zijn me een beetje duur voor wat ik het nodig heb.
nl. Freenas draaien fzo :)
Mijn Ram is ook weer binnen voor in deze case ! :D XMS2 van Corsair ziet er altijd wat leuker uit :D
Pic's maak is straks aangezien men broer zijn fototoestel is komen halen gisteren :)

Groetjes,

Han
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
H Hyp's Corsair 800D Gallery & Build Logs 76
T Thermaltake Symphony, pomp lekt! Vervanging? Waterkoeling 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan