Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha ik begin hem langzamer hand te leren maar dan ik heb nu alleen het prombleem met een menu:S
Hij geeft elke keer bij home aan 1.1 1.2 1.3 en dan weer 1.1.1 1.1.2 hoe krijg je dat weg?
In de eigenschappencontrole (Venster> Eigenschappen) bij jou dus Property inspector (Window > Properties) selecteert je de naam van het menu-item waarvan je de tekst wilt wijzigen. En vul maar in wat je wilt.
En die tekst naast het menu zetten moet je met vakken of layers werken. je ken niet zomaar klakkeloos wat neerplanten
Oke bedankt
Maar ik wou eigenlijk dat je als je item 3 er op click of je muis er op houd dat je dan geen keuze krijgt van 3.1 3.2 3.3 dus die '3.1 3.2 3.3 menu knoppen moeten weg.
en daarom heeft macro media rechts boven een seachbar gemaakt voor de noobs. typ daar menu bar in een viola. Het antwoord op je vraag verschijnt magisch op je scherm.
Nog een probleempje die ik niet weg krijg en ik kan hem ook niet vinden met zoeken
Als ik met me muis naar een menu balk ga dan word ie heel klein
Hoe kan je dat verhelpen?
Je kan het niet zien op de screenshot maar waar het menu heel klein is heb ik dus de muis
Hmm.. heb het imidels opgelost
Maar had volgens mij niks met de html code's te maken.
Aan de rechterkant heb je een menu keuze van: ul.menubarhorizontal a:hover etc...
En daar moet je ook instellen welke grote die moet hebben als je muis er over heen gaat..
Nog een probleempje
Ik heb aan het begin van de site(index(homescreen)) een foto aan de bovenkant.
Maar als ik de site upload dan komt de foto er niet op te staan wel een staan er randjes om heen waar de foto moet staan.
Ga maar naar: Untitled Document dan kan je het zien aan de bovenkant.
tja slimmeke dan moet je het plaatje naar de ftp uploaden en de link je html document linken naar het plaatje op de ftp. Hij zal nu waarschijnelijk naar je (c:/user/.../mijn afbeeldingen/img.jpg) gelinkt zijn vandaar de kaders van je plaatjes. Want je ftp heeft geen (c:/user/.../mijn afbeeldingen/img.jpg)
Nee... ik heb het webhosting nu opgezecht en ga eerst een paar andere dingen proberen uittezoeken..
Ik vind de site die ik maak nu niet echt mooi dus eerst oefenen en daarna weer proberen.
misschien verstandig om eerst een wordpress pagina te maken dan is het een kwestie van dingen selecteren? in plaats van meteen een scratch pagina te bouwen (helemaal wanneer je zo te zien geen ervaring ermee hebt no offense)
kijk anders eens op W3Schools Online Web Tutorials bijna alles wat je nodig kan hebben is daar wel te vinden. html/php/scripting. ook makkelijk is om de broncode van een bestaande webpagina op te vragen om te kijken hoe ze in elkaar steken.
Ik wil zeg maar een slideshow hebben in mijn nieuwe site.
Maar hoe doe ik dit?
Ik wil GEEN gebruik maken van Javascrips.
Dus het liefste via Dreamweaver zelf.