Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voordat ik men bestelling plaats zou ik graag nog weten of de materialen die ik gebruik wel degelijk zullen passen en/of er geen betere zijn voor wat minder geld!
Dit is men boodschappenlijstje:
Ga er dus 2 gtx 580's mee koelen, heb al een pomp: de ddc 355,
Ik heb even snel naar de artikelen in jouw lijst gekeken, alles moet op elkaar passen.
Ik zie geen pomp in jouw lijst, ik neem aan dat je die dan al hebt.
1 fles vloeistof zal niet voldoende zijn met deze setup, neem minimaal 2 flessen.
En een drainpoint is ook aan te raden, mocht je de spullen daarvoor nog niet hebben.
(makkelijk als je hardware moet verwisselen etc.)
Ik zie ook vaak die blinkende tubing, wat kan je me daarvoor aanraden?
Een pomp heb ik al de ddc 355 hopelijk kan hij dit aan?
Zat eerst te kijken om mijn cpu en gpu's in 1 loop te doen, maar ik denk niet dat dit zo'n goede prestaties kan geven?? cpu draaid nu op een xspc rx 360 en een thermochill 240, vandaar ook de koolanceradiator mounter
En ook nog een vraagje van de slangen, zijn die feser slangen wat waard?, kheb voor de zekerheid er van elk merk wat besteld^^
Ooh en waar kan ik die drainports vinden?, of komt het erop neer dat ik een T-fitting steek met een stop erop?
Ik weet niet wat je bedoelt met blinkende tubing, heb je daar een plaatje van?
Het kan best in 1 loop, je hebt nu best wel overkill aan radiatoren
Maar wil je beste prestaties, dan kan je idd apart doen, heb je voor CPU meer koelcapaciteit.
Feser slang is prima, Tygon Clear is meest flexibel.
Maar het is ook een kwestie van smaak, sommige mensen vinden iets stugger juist fijner.
Nog een monster energy erbij en ik denk wel dat ik klaar ben om het in te bouwen
Ga het houden op 2 loops, je weet maar nooit of ik meer zal willen koelen, zoals mobo..., of het nog in de cosmos s zal passen, daar zal ik een andere keer over wakker liggen
Bedankt voor de info, en ivm de drain kan ik wel iets uitwerken met de spullen die er al bij zitten