stravinski
Oc-en is a way of life
Beste allemaal,
mijn vader stelt de volgende vraag aan mij:
"zijn er videokaarten die HDMI hebben die ook geluid doorsturen?"
mijn antwoord was ja... en daar hield ik het ook bij:icon_exclaim:
ik heb totaal geen verstand van de nieuwere grafische kaarten betreft HDMI naar de tv door sturen e.d.:schaam
kunnen jullie mij een beetje helpen?:help
het moet een goede grafische kaart zijn (wat elke grafische kaart tegenwoordig wel is) die dus een HDMI aansluiting heeft en ook geluid doorstuurt naar de tv.
(het mag ook DVI zijn die dan een HDMI converter erop krijgt die vervolgens naar de tv gaat, zolang er maar geluid meegestuurd wordt!)
ik weet niet of je van de geluidskaart een kabeltje moet aansluiten op de videokaart om geluid door te kunnen sturen o.i.d. kunnen jullie me een beetje uitleg geven a.u.b.
alvast bedankt voor de moeite!
Mvg Strav
mijn vader stelt de volgende vraag aan mij:
"zijn er videokaarten die HDMI hebben die ook geluid doorsturen?"
mijn antwoord was ja... en daar hield ik het ook bij:icon_exclaim:
ik heb totaal geen verstand van de nieuwere grafische kaarten betreft HDMI naar de tv door sturen e.d.:schaam
kunnen jullie mij een beetje helpen?:help
het moet een goede grafische kaart zijn (wat elke grafische kaart tegenwoordig wel is) die dus een HDMI aansluiting heeft en ook geluid doorstuurt naar de tv.
(het mag ook DVI zijn die dan een HDMI converter erop krijgt die vervolgens naar de tv gaat, zolang er maar geluid meegestuurd wordt!)
ik weet niet of je van de geluidskaart een kabeltje moet aansluiten op de videokaart om geluid door te kunnen sturen o.i.d. kunnen jullie me een beetje uitleg geven a.u.b.
alvast bedankt voor de moeite!
Mvg Strav