• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Graka met HDMI (inclusief geluid?)

stravinski

Oc-en is a way of life
Beste allemaal,

mijn vader stelt de volgende vraag aan mij:
"zijn er videokaarten die HDMI hebben die ook geluid doorsturen?"

mijn antwoord was ja... en daar hield ik het ook bij:icon_exclaim:
ik heb totaal geen verstand van de nieuwere grafische kaarten betreft HDMI naar de tv door sturen e.d.:schaam
kunnen jullie mij een beetje helpen?:help

het moet een goede grafische kaart zijn (wat elke grafische kaart tegenwoordig wel is) die dus een HDMI aansluiting heeft en ook geluid doorstuurt naar de tv.
(het mag ook DVI zijn die dan een HDMI converter erop krijgt die vervolgens naar de tv gaat, zolang er maar geluid meegestuurd wordt!)

ik weet niet of je van de geluidskaart een kabeltje moet aansluiten op de videokaart om geluid door te kunnen sturen o.i.d. kunnen jullie me een beetje uitleg geven a.u.b.

alvast bedankt voor de moeite!
Mvg Strav
 
Inderdaad, koop een goedkope low-end 5xxx kaart van ATI, en je zit gegarandeerd goed. Je zal wel HDMI moeten gebruiken zonder verloopstukjes, want DVI heeft geen pinnen om geluid door te sturen :p
 
maar bevat die kaart dan als voorbeeld een eigen geluid-chip?
of zou ik die moeten verbinden met een geluidskaart of gaat het zelfs helemaal via het moederbord en komen er verder geen kabeltjes meer bij kijken :D?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Asphiax [INACTIVE] Kapotte Graka met waterblocks en benodigdheden ... Gevonden 4
boefmans [IN-ACTIVE] graka Inc waterblok Gevonden 2
Mannozels [IN-ACTIVE] Rads, res, pomp, graka+waterblock, ccfl controller Verkocht 12
Johnny Welke graka zou ik nemen? Hardware & Software 9
M Audio kabel van mijn graka moet op... ?? Hardware & Software 6
jerome2710 Advies mobo en graka's Hardware & Software 5
M SB belemmert installatie Graka (Asus Rampage Extreme) Waterkoeling 20
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
HighFlow Playstation 5 waterkoeling met de EK-QuantumX CoolingStation Monoblock for PS5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
X Problemen met pomp reservoir (3 nieuwe pompen op 1jaar?) Waterkoeling 1
D aansluitingen op waterblock met ABP Waterkoeling 2
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
HighFlow AtGames Legends Ultimate Arcade Kast met 300 games HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
B Fractal design 7 met 6900xt advies Waterkoeling 1
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Nieuw: Singularity Computers Protium 2.0! Reservoirs met D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
D 2 GPU's met active backplate koppelen HighFlow Forum 7
7 Hulp met samen stellen 3080 waterkoeling Waterkoeling 2
P hulp nodig met plaatsen reservoir Waterkoeling 10
Mannekino Custom loop kerstvakantie project in O11 Dynamic XL voltooid met Direct Die cooling voor een 9900K Gallery & Build Logs 9
B hulp nodig met nieuw custom loop Waterkoeling 5
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
K Hulp nodig met systeem te drainen Waterkoeling 4
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
D M3 schroefjes Corsair AIO? Zwart of evt wit met platte kop kruiskop Cases en Modding 1
HighFlow EK-Quantum Flow Indicator / Flow Meter met D-RGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
HighFlow Alphacool introduceert vijf radiatoren met formaten tot 1260mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Ervaringen met Ek quantum reflection pc-o11d-xl d5? Waterkoeling 1
HighFlow Sony toont uiterlijk PlayStation 5: zwart met wit, twee varianten Gaming 4
Rammstation Iemand ervaring met dancing light 6 led 6 collour ? HighFlow Product Reviews 2
D 75 graden met 360 fractal design koeler?? Waterkoeling 4
S AMD threadripper 3960x met water- of luchtkoeling Waterkoeling 3
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
M moederborden met waterkoeling Waterkoeling 4
Freddy Maak jouw RGB setup compleet met Phanteks RGB Evolv Sound Mini Speakers xD HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow CES: Samsung Odyssey: vlaggenschip-monitor met 240Hz-scherm, 1 ms en DisplayHDR1000 Hardware & Software 9
HighFlow EK-Quantum Kinetic TBE D5, pump/res combo met DRGB/ARGB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy EK FLT Reservoirs, plat zonder en met DDC of D5 pomp HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
A Fan problemen met EK-Cable Splitter 4-Fan PWM extender Problemen & Oplossingen 13
A Problemen met windows/hardware Hardware & Software 7
R Caselighting met Philips Hue mogelijk? Cases en Modding 2
A Corsair 900D met een klein beetje waterkoeling :p Gallery & Build Logs 39
A 2x Phanteks glacier waterblokken met custom backplate's. Verkocht 4
T Z390 mob , i5 9700k CPU met RTX 2070 GPU Overclocken Overclocking 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan