Hey allemaal,
Dit weekend mijn eerste wc-loop werkende gekregen, alhoewel!
Alles ging vlotjes en bleek te werken.
Ik wou even testen wat de temps bleken te zijn bij gaming.
Ik heb windows 8.1 met de 14.2 beta drivers van AMD.
Crossfire is enabled!
Ik testte metro/tomb raider en BF4 (met men gpu's op lucht kon ik alles op ultra spelen 1440p en had afhankelijk van de game tussen de 60 en 100fps) niets overclocked).
=> Resultaat temps sprongen van 29°C naar 100/104°C met max fps tussen de 15-20
PC valt ook uit na een tiental minuutjes. Instellingen verlaagd naar 1080p en lager zelf, maar zelfde resultaat. Kaart 2 blijkt ook niets te doen en kaart 1 zit op 100% load.
De gpu block voelen absoluut niet warm aan!
Ik heb de kaarten afzonderlijk getest en ze werken beide maar helaas ook niet zoals het moet, het ligt dus niet aan crossfire.
Heb reeds windows herinstall gedaan en getest met de 13.12 drivers maar helaas het probleem blijft.
Enkele vrienden hadden aangeraden om mijn loop leeg te laten lopen en de gpu blocken te herplaatsen.
Wat denken jullie?
Specs:
2x HD7870's from Sapphire
i5 3570k
Corsair AW750
Asus Sabertooth z77
Asus essence stx soundcard
1x 360 rad
1x 200 rad
D5 pump
EK waterblock for gpu and cpu
Geen overclock toegepast.
thx
Dit weekend mijn eerste wc-loop werkende gekregen, alhoewel!
Alles ging vlotjes en bleek te werken.
Ik wou even testen wat de temps bleken te zijn bij gaming.
Ik heb windows 8.1 met de 14.2 beta drivers van AMD.
Crossfire is enabled!
Ik testte metro/tomb raider en BF4 (met men gpu's op lucht kon ik alles op ultra spelen 1440p en had afhankelijk van de game tussen de 60 en 100fps) niets overclocked).
=> Resultaat temps sprongen van 29°C naar 100/104°C met max fps tussen de 15-20
PC valt ook uit na een tiental minuutjes. Instellingen verlaagd naar 1080p en lager zelf, maar zelfde resultaat. Kaart 2 blijkt ook niets te doen en kaart 1 zit op 100% load.
De gpu block voelen absoluut niet warm aan!
Ik heb de kaarten afzonderlijk getest en ze werken beide maar helaas ook niet zoals het moet, het ligt dus niet aan crossfire.
Heb reeds windows herinstall gedaan en getest met de 13.12 drivers maar helaas het probleem blijft.
Enkele vrienden hadden aangeraden om mijn loop leeg te laten lopen en de gpu blocken te herplaatsen.
Wat denken jullie?
Specs:
2x HD7870's from Sapphire
i5 3570k
Corsair AW750
Asus Sabertooth z77
Asus essence stx soundcard
1x 360 rad
1x 200 rad
D5 pump
EK waterblock for gpu and cpu
Geen overclock toegepast.