MrGiorgio De Planner 22 maart 2010 #1 Net mn boodschapjes afgerond en komend weekend zal ik mn pc onder water zetten zodat die klaar is voor The Party.
Net mn boodschapjes afgerond en komend weekend zal ik mn pc onder water zetten zodat die klaar is voor The Party.
Quadcore Low and Slow ... 22 maart 2010 #5 Zit al lang op deze log te wachten Kom maar op met die skills en pics
stn . 22 maart 2010 #8 w4rlock zei: pic's or it didn't happen ? Klik om te vergroten... I agree with that guy! :098:
MrGiorgio De Planner 22 maart 2010 #11 Hahaha oke oke dan. Ik heb nog nooit zo'n enthousiast onthaal gezien puur op een aankondiging zonder ook maar 1 foto. Dus hier de gevraagde teaser..... Momenteel loopt die nog op lucht, maar zodra komend weekend de boodschappen express van Freddy is langs geweest, kan de buildlog echt van start gaan. Laatst bewerkt: 8 juni 2010
Hahaha oke oke dan. Ik heb nog nooit zo'n enthousiast onthaal gezien puur op een aankondiging zonder ook maar 1 foto. Dus hier de gevraagde teaser..... Momenteel loopt die nog op lucht, maar zodra komend weekend de boodschappen express van Freddy is langs geweest, kan de buildlog echt van start gaan.
Quadcore Low and Slow ... 23 maart 2010 #16 Denk ook een i7 975XE na een opmerking in de chat een aantal dagen geleden ?
MrGiorgio De Planner 23 maart 2010 #17 975 ga ik niet meer redden. Ik hou het bij mn 965 es en wellicht dat mn vakantiegeld in mei een Golfje toelaat.....
975 ga ik niet meer redden. Ik hou het bij mn 965 es en wellicht dat mn vakantiegeld in mei een Golfje toelaat.....
MrGiorgio De Planner 27 maart 2010 #18 Hallelujah!! :041: Freddy's boodschappen express is gearriveerd!! En om een indruk te geven. Dit is de doos :108: En die is tot aan de rand gevuld!! :hmm (check de nieuwe Monsta Lite die bovenop ligt) Dus ik ben ff bezig met uitpakken. Laterszzzzzz Laatst bewerkt: 8 juni 2010
Hallelujah!! :041: Freddy's boodschappen express is gearriveerd!! En om een indruk te geven. Dit is de doos :108: En die is tot aan de rand gevuld!! :hmm (check de nieuwe Monsta Lite die bovenop ligt) Dus ik ben ff bezig met uitpakken. Laterszzzzzz