Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik had eigenlijk de Primochill T3 gewild, aangezien ik nog 2 D5's heb liggen en ik de mogelijkheid voor een 2e loop wel handig vind.
Maar aangezien die niet op tijd voor The Party hier kan zijn ben ik geinspireerd geraakt door de Qube (van K3.nny ?) waar deze pomp ook in zat.
Maar de kans is groot dat ik na The Party toch iets met een D5 ga doen.
Vanmiddag eerst maar eens mijn Banchetto ontmanteld.
[
Het is wel een stofnest hoor. Plexi trekt stof aan, dat is wel duidelijk.
Aan een EK dual zat ik ook net aan te denken. Maar ik twijfel nog tussen enkel of dubbel, maar wel van EK. Ik ben momenteel toch wat aan t EK spul.
Bovendien heb ik die Jon Lund, dus ik heb niet nog een reservoir nodig.
Het ziet er niet verkeerd uit deze combi, al zeg ik t zelf.
Ik zit alleen te denken of ik m zo zal laten of dat ik de fans zal omkeren.
Wat denken jullie?
Morgen nieuwe updates als ik de plank van zn natuurljke koeling ga ontdoen.
Oke, nog een dan van de Monsta Lite met de Triebwerks
Aanvankelijk zou ik de Swiftech Apogee GT nemen, omdat die goed presteert en er 2 schroeffittingen op passen.
Toen zag ik de EK Supreme HF nickel en vond dat ik die gewoon moest hebben. Goede prestaties en good looks die paasen bij mijn case.
Echter, ik was even vergeten te vragen of daar ook 2 schroeffittingen op passen. NOT!
Maar gelukkig heb ik vlak voor ik mn bestelling definitief had gemaakt, op aanraden van Freddy die handige 45 graden verlengstukjes erbij besteld.
Nu aan jullie de vraag:
zal ik 2 van die verlengstukjes gebruiken?
Yup, alles bij Freddy geshopt :080: Die was afgelopen vrijdag gearriveerd meen ik. Dus als het goed is, moet die m nu wel hebben.
Misschien is die vergeten de shop te updaten.