Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, ik heb het al voor je apart gelegd
Als jouw betaling er is, kunnen we het versturen.
De koolance koppelingen kunnen we per envelop nasturen als je het goed vindt.
(of met een volgende bestelling)
Freddy. Gave reservoirs. Kan niet ander zeggen. Maar toch wel een vraagje. Kun je ook aan de liquid chaos komen? Ik denk dat deze in mijn nieuwe mod veel beter zal passen. Heb nu net al mijn onderdelen binnen voor een nieuwe game rig. Thema is black on black on black on green. Echt alles is zwart. Hele mobo, graka, ram, kast, voeding. Toekomstige wc spullen (moet weer gaan sparen) moeten dan eigenlijk ook allemaal zwart worden. Zwart water, zwarte fittingen en een zwarte radiator. Het enige groene wat erin komt is dan jouw gif groene anti knik veren. Dus ik vraag me af of deze T-virus res met gekleurd acryl wel staat in een complete zwarte kast.
De Liquid Chaos is *EOL* en wordt dus niet meer geleverd.
De T-Res aka Liquid Fusion moet volgens mij ook erg mooi staan in jouw mod.
De end/ice caps zijn namelijk ook zwart.
Alleen het midden zal dan gifgroen oplichten als je de UV lamp aanzet.
Dat moet wel passen met de gifgroende knikveren
Er is een open cilinder in het midden waar ruimte is voor een 20cm CCFL. Volgens mij zit er standaard een UV CCFL in. Wel jammer dat Highflow alleen 10 of 30cm verkoopt .
Hij is binnen en ziet er super uit... hier alvast een eerste foto... moet nog een beetje stoeien om em er goed op te krijgen maar hier alvast een fototje....
Bij de eerste versie (die nu EOL is), liep het water door de "gekrulde buizen" in het reservoir.
Dit was niet echt bevorderend voor de flow en vullen ging niet zo handig
De nieuwe versie (Liquid Fusion, die wij in de shop hebben), vult het hele reservoir zich met water, zijn de gekrulde buizen UV-actief en zit in het midden een UV-lamp om de boel op te laten gloeien
Ik vind juist die luchtbellen geweldig
Zo lang ze niet in de andere slang komen is dat prima. Was namelijk zelf anders van plan geweest een soort van ''lucht druppelaar'' er in te bouwen, maar nu hoeft dat dus niet
Hmm,
twijfel is een beetje toegeslagen hierzo.
Ik heb Feser water, in het rood, en weet nu niet welk res ik moet kopen.
De rode lijkt me niet, want dan ben ik bang dat de kleuren tegen elkaar wegvallen... of heeft iemand anders daar andere ideeën over?
Ik betwijfel of je een paarse kleur krijgt, maar in ieder geval zal het blauw/rood contrast erg mooi staan. Als je het doet, zorg dan wel dat datzelfde contrast ergens anders ook terugkomt. Dat is wat mooier voor de gehele loop .