• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Double Case Flowing Black

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag weer wat werk kunnen verzetten.. en pakketje ontvangen;

Rasurbo Case + Rasurbo 550w voeding naar aanleiding van de wedstrijd hier komen op een later tijdstip aparte review's over.
Verder nog wat leds en een paar haakse fittingen en ook 2 bitspower reservoirs en nog een 140mm case fan enermax apollish.
Persoonlijk vind ik een reservoir mooi staan als je door de case window kijkt dus vandaar
dat ik er twee heb mee laten komen voor elke loop één.

GroteFoto-DGN6HCEW.jpg

GroteFoto-3GQYZFHS.jpg

GroteFoto-MVSIBMXG.jpg

GroteFoto-QDRQF6UC.jpg


en daarom komt dus onderin nog is het andere reservoir met de dual pomp.

Grtz
 
Vandaag sliep de baby weer wat langer dan normaal dus weer het één en ander kunnen doen..

GroteFoto-XPKC3L4N.jpg

GroteFoto-Q4KGIYHP.jpg

GroteFoto-GT6I3PWA.jpg


Deze keer geschoten met een samsung galaxy s .. batterij was leeg.

Grtz
 
Gefeliciteerd met die kleine trouwens, ik ga deze ook zekers volgen! Vraagje trouwens, hoe kom je aan een 3e Hydro Copper II? Op EVGA.com staat toch maximaal 2 per huishouden ofzo?

Ga zo door. :D
 
Gewoon bij Freddy bestellen .. komt het allemaal goed! :003: and Thnx met de kleine gaat het super!

Grtz
 
Zo vandaag bezig geweest met het volgende;

*Slangen aanleggen en proberen te verbergen om geheel "clean" te houden.
*Led verlichting geplaatst
*Koppelingen geplaatst op het reservoir zodat ze ook meteen vast staan.
*Begin gemaakt met het uitwerken van Corsair logo moet het nog strak zetten.
*Rommel opruimen ( had moeite om dingen te vinden :003:)

GroteFoto-KW6MZLMW.jpg

GroteFoto-YY3D3TCJ.jpg

GroteFoto-D6OSO7W6.jpg


Grtzzz
 
Zoals op de laatste foto in mijn laatste post te zien is heb ik mijn reservoir + pompen onderin zitten. Nu was de uitdaging om de voorkant perfect uit te werken en dat was een echte uitdaging die meerdere uren in beslag heeft genomen! Uitdaging zat em in het feit dat ik door twee soorten materiaal heen moest gaan. Nu alleen nog even de aluminium rand matzwart spuiten en ook dit is klaar.

Resultaat;

GroteFoto-DEMXSDBF.jpg

GroteFoto-EJMXPQBY.jpg

GroteFoto-4AZ37QJF.jpg


Tevens ook nog even bitspower temp sensor aan de scythe temp meter gemaakt

GroteFoto-YO6FEUE3.jpg


Grtz
 
Ik bedoel dat gaatje voor de bedrading van je fans :D

Ik ook:eusa_liar: nee , ging niet daar onder waar ik ook probeerde kwam altijd wel tegen iets aan!Had wel meerdere kleinere gaten kunnen boren.. Deze kant komt richting de muur te staan :icon_neutral:
 
Omg its a life!! Zojuist even laten draaien met de 2600k op stock en de GTX'en stock @772 en dan nog een 53500 vantage score :003::003::003::003:

Van de week meer pics en results ben nu review aan het maken voor onze freddy.. duurde wat langer maar goed.

*Edit;

Kom er zojuist achter dat de gtx'en stock @772 lopen en dat klopt dus niet! Ik nog een keer zoeken op de EVGA site en daar staat idd dat ze stock op 850 moeten lopen. Nu blijkt na wat onderzoek dat ik de nieuwe GTX'en 580 met 3gig geheugen heb gekregen voor de prijs van de 1.5gig kaarten :003:! Jammer dat deze stock @772 lopen maar het extra geheugen komt ook wel van pas met de triple monitor setup.
 
Laatst bewerkt:
Omg its a life!! Zojuist even laten draaien met de 2600k op stock en de GTX'en stock @772 en dan nog een 53500 vantage score :003::003::003::003:

Van de week meer pics en results ben nu review aan het maken voor onze freddy.. duurde wat langer maar goed.

*Edit;

Kom er zojuist achter dat de gtx'en stock @772 lopen en dat klopt dus niet! Ik nog een keer zoeken op de EVGA site en daar staat idd dat ze stock op 850 moeten lopen. Nu blijkt na wat onderzoek dat ik de nieuwe GTX'en 580 met 3gig geheugen heb gekregen voor de prijs van de 1.5gig kaarten :003:! Jammer dat deze stock @772 lopen maar het extra geheugen komt ook wel van pas met de triple monitor setup.

Dan heb je met PhysX op de GPU's aan gedraaid :p
 
Omg its a life!! Zojuist even laten draaien met de 2600k op stock en de GTX'en stock @772 en dan nog een 53500 vantage score :003::003::003::003:

Van de week meer pics en results ben nu review aan het maken voor onze freddy.. duurde wat langer maar goed.

*Edit;

Kom er zojuist achter dat de gtx'en stock @772 lopen en dat klopt dus niet! Ik nog een keer zoeken op de EVGA site en daar staat idd dat ze stock op 850 moeten lopen. Nu blijkt na wat onderzoek dat ik de nieuwe GTX'en 580 met 3gig geheugen heb gekregen voor de prijs van de 1.5gig kaarten :003:! Jammer dat deze stock @772 lopen maar het extra geheugen komt ook wel van pas met de triple monitor setup.

PPU uit?
Staat trouwens ook groot op de doos dat het om de 3GB modellen gaat. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
F Double AIO of Full loop? Advies Waterkoeling Setup 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
R XFX HD7970 Double Dissipation BLACK Overige Koeling 2
R Aqua-Computer Double Protect Ultra - Orange 1000ml HighFlow Webshop 4
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
H Danger Den Double Wide + 2x 480 rads Cases en Modding 9
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Jason Singularity Computers Wraith 2.0 ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Singularity Computers Wraith ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 2.0 Case, 10% korting aanbieding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Slader [TKA-Case] MATX Parvum case Verkocht 0
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
V Phanteks evolv X, heerlijke case. Gallery & Build Logs 5
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
F Phanteks case en cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S PC case laten spuiten HighFlow Forum 9
TinusB scratch build pc case Gallery & Build Logs 18
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
Freddy Parvum Systems L1.0 ATX Watercooling Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
P Desk-case advies Cases en Modding 2
S IO USB port verlengen custom case Cases en Modding 1
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
S Case upgrade? Cases en Modding 2
L Nieuwe case, maar welke? Cases en Modding 6
JaPeMo JP[0] by JaPeMo (Acrylic Pc Case) Gallery & Build Logs 22
G Case voor 2 240-rads EK-CoolStream PE 240 Radiator Cases en Modding 9
ProAce [GEVONDEN] Case Badges Gevonden 0
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master ITX case met Hotswap bays Verkocht 4
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
nicvdv [IN-ACTIVE] medion case Verkocht 1
radmiraal de NZXT H440 case + GTX 780 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan