Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yup werkt echt heerlijk. Om de onderste tray eruit te halen bijv moet je normaal alles daarboven ook verwijderen. Nu heb ik voorzichtig met een frees de popnagels weg kunnen halen en de tray zo kunnen verwijderen.
netjesss.... ga je ook nog een dinges( ben de naam kwijt) achter je beeldschermen maken zodat ze hangen? zou wel vreed zijn ( of je beeldschermen modden )
Nou het gaat nu allemaal wat rustiger aan,ben nu 4 dagen trotse papa van Amy :003:
Vlak voor de bevalling had ik alweer een lijstje ingevuld voor freddy en nu is het dus binnen;
Bedoeling is dat het dual reservoir onderin komt te staan waar de HDD bay heeft gezeten. Verders gaan de slangen buiten de kast zwart worden en binnen de kast helder. In de loop van de GTX'en komt zwarte vloeistof in en in de andere loop rood.
Binnenkort meer..
Grtz
Heb de blauwe feser in mijn vorige setup gehad en na een half jaar was alles nog keurig schoon.. Dit is niet
om dwars te doen maar dat is mijn bevinding. Welke kan ik beter gebuiken dan volgens jou?
Na twee weken ellende eindelijk even tijd om te ontspannen,dus even wat dingen getest. Aangezien ik ongeveer 10min had om te ontspannen:icon_eyes: heb ik alleen even de vegas trio en de lamptron aangesloten..