• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Dedicated server voor MW2

Ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen betreft die patches/cracks.
Als je zo graag online wilt (wat je wel op die manier laat zien, met elke keer proberen) koop je em toch gewoon? 35 EU incl. verzending heb je een legitieme exemplaar zonder gezeik enzo...

Wat is nou 35euro.. Voor zown uitgebreid en grafisch zéér mooi?
 
crack kost niets, maar je bent wel beperkt qua speel mogelijkheden...

ik heb hem vandaag binnen gekregen vanuit cd-wow en heb nog geen enkel moment speid gehad dat ik hem OOK voor de PC heb gekocht.

Wat een prachtig spel is het zeg! Gameplay is idd wat makkelijk, maar ik ben met het gamen toch wat meer voor de fun tegenwoordig dan professioneel
 
Ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen betreft die patches/cracks.
Als je zo graag online wilt (wat je wel op die manier laat zien, met elke keer proberen) koop je em toch gewoon? 35 EU incl. verzending heb je een legitieme exemplaar zonder gezeik enzo...

Wat is nou 35euro.. Voor zown uitgebreid en grafisch zéér mooi?


:eusa_doh:

Helemaal mee eens!
 
Ik vind het systeem ook erg fijn werken.
Normaal gesproken zit ik te zoeken naar een leuke volle server, daar ben ik al 5-10 minuten mee kwijt.
Nu kan ik lekker snel online en altijd volle server met mensen van ongeveer zelfde skill :D
Met het "party systeem" ook makkelijk om bekende te joinen of hun jouw te laten joinen :D
 
ik heb nogsteeds ellende , ik snap er niks meer van.
ik word er steeds uitgegooid met de vermelding iw4.mp.exe of iw4sp.exe en ik heb vista al een keer opnieuw erop gezet , windows 7 ook en t spel via cd geinstalleerd en ook al eenkeer of wat van steam gehaald maar dat mocht allemaal niet helpen :(
als je dat probleem googled dan krijg je een lading tips waar je niet goed van word en heb ze allemaal geprobeerd , audioplugje insteken , als administrator uitvoeren , compabiliteitsproblemen oplossen enz enz
dus voor mij is de lol er al een beetje vanaf ondanks dat ik een geweldige game vind :(
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het systeem ook erg fijn werken.
Normaal gesproken zit ik te zoeken naar een leuke volle server, daar ben ik al 5-10 minuten mee kwijt.
Nu kan ik lekker snel online en altijd volle server met mensen van ongeveer zelfde skill :D
Met het "party systeem" ook makkelijk om bekende te joinen of hun jouw te laten joinen :D

dat skill joinen klopt ook niet:p
ik had gister cod6 dus op laptop gezet toen ik bij maat van me thuis was omdat die gebroken enkel had
ik deed 1 game en stond einde match met level 3 al als 2e in de lijst met beste k/d 17-4 ofzo tegen allemaal 30+ers
normaal speel ik met pc met aangepaste keypad etc en nu gewoon achter een laptopje XD
ze gooien je gewoon in een match en wegen de spelers kwa levels op elkaar af
nouja zo moet je niet gaan kijken (faal in het matchmaking iig)
wel is het fijn dat je met 1 klik op de knop bijna gelijk al in een server zit
maar helaas is het nog wel zo dat er veel gecamped word en constant met die noobtubes geknalt word
ik werd daar al in cod4 para van en dit is nog erger :X
 
Ik vind het echt nog steeds een kut systeem vooral als je met party gaat van +5 mensen.
Sommige krijgen ineens melding Unable to connect to host, terwijl ik wel in de server zit..

Allemaal van die rare dingen, laat maar lekker dedicated servers komen!
 
Ik snap niet waarom jullie zo moeilijk doen betreft die patches/cracks.
Als je zo graag online wilt (wat je wel op die manier laat zien, met elke keer proberen) koop je em toch gewoon? 35 EU incl. verzending heb je een legitieme exemplaar zonder gezeik enzo...

Wat is nou 35euro.. Voor zown uitgebreid en grafisch zéér mooi?

Ik vind het echt nog steeds een kut systeem vooral als je met party gaat van +5 mensen.
Sommige krijgen ineens melding Unable to connect to host, terwijl ik wel in de server zit..

Allemaal van die rare dingen, laat maar lekker dedicated servers komen!

en dat is dus precies waarom ik die 35 euro nog in mn zak hou :p
 
/let us pray\

Ik heb Cod4 nooit gespeeld, maar ben over stag gegaan nadat het weer begon te kriebelen bij Cod6. Ben nu lekker bezig, en het voelt (bijna) weer zoals het goeie oude gevoel van United Offencive...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
gerjanlubbers Hulp gezocht bij een Dedicated server PC Electronica 1
olympus Dedicated servers voor €2.99 Algemene Discussies 13
Freddy HighFlow op ons eigen nieuwe dedicated webserver! HighFlow Computer Cooling Shop 19
damunk Call of Duty: Modern Warfare 2 / COD MW2 / GEEN DEDICATED SERVERS?! Gaming 52
I Advies voor een watergekoelde DL380 G7 Server Advies Waterkoeling Setup 5
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
MisterIce Home server/FreeNAS build Gallery & Build Logs 7
ProAce [CiP] Server Case 2.0 Gallery & Build Logs 12
ProAce Eerste Build: Server Case Gallery & Build Logs 6
volcom Zelf Nas / media server bouwen Hardware & Software 3
gerjanlubbers Hulp gezocht bij samen stellen van HTPC/server Hardware & Software 8
canonchiel DS-Craft Minecraft server 24/7 online Factions PVP Gaming 0
Adam Vandervorst Server cod 4 Gaming 5
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
X Battlefield 3 - Highflow Server Gaming 25
dark viper zwolle alteriw hulp nodig server instellingen Gaming 4
K [IN-ACTIVE] Server DDR2 FB dimm geheugen liefst 800Mhz Gevonden 0
M MrMilco's Server Pc Gallery & Build Logs 19
D server processoren ? Hardware & Software 4
D [IN-ACTIVE] Lange voeding / server voeding van min. 750 watt Gevonden 0
D Windows server 2008 of 2011. Hardware & Software 0
B Advies Waterkoeling voor 2U server Advies Waterkoeling Setup 21
J vraag over cod4 server Algemene Discussies 13
D Windows Server 2008 R2 Printen Hardware & Software 0
MonsterEnergy Probleempje switch, server en FTP Problemen & Oplossingen 4
Sw333t Stille harde schijf voor FTP server Hardware & Software 3
D Linux Ubuntu Server, toetsenbord instellingen? Hardware & Software 3
Betrayedcover BC's low buget server. Gallery & Build Logs 61
G cs 1.6 rare server... Gaming 1
maomanna Raad de content van Colossus server!? Algemene Discussies 15
P .doc documenten in server 2003 .. welk programma kan dat Problemen & Oplossingen 5
V Lan Party organiseren, DHCP server nodig? Hardware & Software 6
Wouter Over de FTP server. HighFlow Forum 9
P Eigen web/ftp server opzetten, voordelig of toch huren? Hardware & Software 14
JaccoW Scythe Kaze Server Review HighFlow Product Reviews 14
Source Windows Home Server, ervaringen? Hardware & Software 8
Joren j0ren's Server't' Gallery & Build Logs 21
MASTERBLASTER java ps3 media server. Hardware & Software 5
stravinski stravinski's server Gallery & Build Logs 41
hung samenstelling van workstation en server gevraagd. Hardware & Software 5
V server bouwen Hardware & Software 12
stravinski simpele server pc Hardware & Software 10
D COD5 private 1.1 server highflow hoster? :D Gaming 30
Freddy Noctua Server (Opteron, Xeon) CPU Coolers HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Nieuwe producten en nieuwe server! HighFlow Computer Cooling Shop 0
P Verschillende types voor RTX 3080Ti?? Waterkoeling 5
J GPU block voor radeon 7700 of 7800 Waterkoeling 1
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
HighFlow Op zoek naar een cadeau voor Vaderdag 2023 en een goede deal? HighFlow Computer Cooling Shop 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan