L logistiek1 New member 30 maart 2021 #1 Ik ben op zoek naar custom made Distroplates t.b.v. Phantek Enthoo elite. In Nederland heb ik geen bedrijf kunnen vinden die deze kan maken. wie kan me hier verder mee helpen, alvast bedankt voor de medewerking Bijlagen distro.png 104,6 KB · Weergaven: 9
Ik ben op zoek naar custom made Distroplates t.b.v. Phantek Enthoo elite. In Nederland heb ik geen bedrijf kunnen vinden die deze kan maken. wie kan me hier verder mee helpen, alvast bedankt voor de medewerking
L logistiek1 New member 30 maart 2021 #3 Die zij maken zijn standaard voor de Phantek case, daar ik met meerdere loops wil hebben. kunnen zij dit niet op de wijze hoe ik deze wil hebben. bedankt in ieder geval voor je input
Die zij maken zijn standaard voor de Phantek case, daar ik met meerdere loops wil hebben. kunnen zij dit niet op de wijze hoe ik deze wil hebben. bedankt in ieder geval voor je input
T thomas1984 New member 30 maart 2021 #4 otherwise you could try stealkeycustoms.de they make custom distro plates and have been working with several YouTubers.
otherwise you could try stealkeycustoms.de they make custom distro plates and have been working with several YouTubers.
Bl4ckj4ck666 Active member 19 juni 2021 #5 Welke wil je hebben?Ik kan deze maken maar is niet goedkoop,vele werkuren.(is te zien wat je wil).grt
Welke wil je hebben?Ik kan deze maken maar is niet goedkoop,vele werkuren.(is te zien wat je wil).grt