Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zoals gezegd is komt dat doordat de temp in je woonkamer ronde de 20-23 graden ligt. (normaal gesproken). De temp in je kruipruimte is veel lager, dus de rads in je case verwarmen het water juist.
Dus gewoon gaan voor een volledig passieve kast en alle koeling van onder je huis laten komen lijkt mij het beste.. En je temps nu zijn alles behalve onacceptabel gezien de overclock
Heb nu de 360 Rad waar 6x scythe push/pull op gemonteerd zat uit case en loop gehaald.
Wat een bende zeg, maar maakt dus niets uit qua temperatuur
Flow is iets hoger geworden.
Weer een hele bestelling gedaan bij "vriend" Freddy
Morgen of overmorgen naar de 4e stap van mijn plan
Heb de Corsair 800D besteld en ga alle koppelingen vervangen door Bitspower black sparkle.
Can't wait !
Dit is zeker vet maar wel radicaal ff een radje plaatsen onder het huis :+ dat kan hier helaas niet mijn pc's staan normaal gesproken altijd op zolder maar ik ga hem volgen !
Gister om kwart voor 5 hele bestelling gedaan ..
Vanmorgen om half 10 stond ik al met een grote zware doos in me handen, net voor de pauze, en kon dus ook gelijk genieten van een heerlijke kitkat