• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[CCIP] The Next Level

Woah! Petje af! Dit is echt klasse werk. Ik neem aan dat met metaal werken je beroep is? Klasse skills!

Kom maar op met die bestelling Kenneth. :p
Zonder gekheid, ik denk dat je hier best geld mee kan verdienen :p, tegenwoordig met Eyefinity is een multi monitor setup dood normaal en zijn de multi-mon-stands moeilijk te vinden voor een normale prijs. De mijne heb ik van Amzon.co.uk moeten halen.
 
Woah! Petje af! Dit is echt klasse werk. Ik neem aan dat met metaal werken je beroep is? Klasse skills!


Zonder gekheid, ik denk dat je hier best geld mee kan verdienen :p, tegenwoordig met Eyefinity is een multi monitor setup dood normaal en zijn de multi-mon-stands moeilijk te vinden voor een normale prijs. De mijne heb ik van Amzon.co.uk moeten halen.

Bedankt voor je compliment en ja het is mijn beroep.Ik kan de steun ook maken voor 3 monitoren dat is geen probleem.De mijne is bevestigd op de kolom maar ik kan hem ook maken met een muurplaat.:D

Heey pascal, gaat erg goed zo! desk is echt SICK!

ook vet dat je hem kan aanpassen naar hoogte.

Bedankt voor je compliment Kenneth. :D
 
Update 11.

Gisteren middag was ik samen met Alain op TP10 om ons gezicht te laten zien en het was fijn om weer eens te praten met Kenneth,Vincent,Stein,Freddy en Plasma.Volgend jaar kom ik samen met mijn zoontje als alles meezit natuurlijk. :D

Dit weekend weer aan de slag gegaan met het bureau.De mobo tray en de cover van de 4 casefans aan de voorkant zijn gesneden.

8apr1.jpg


8apr2.jpg


Vervolgens beide delen gebogen.

8apr3.jpg


8apr4.jpg


8apr5.jpg


Toen ben begonnen met het maken van de standoffs voor het mobo.Hier heb ik 8mm rvs voor gebruikt en voorzien van M4 draad.

8apr6.jpg


8apr7.jpg


8apr8.jpg


Vervolgens het gatenpatroon van het mobo afgetekend en geboord.

8apr9.jpg


De standoffs op de mobo tray gemonteerd en in het bureau geplaatst.

8apr10.jpg


8apr11.jpg


Het mobo vervolgens op de tray geschroefd.

8apr12.jpg


8apr13.jpg


8apr14.jpg


Toen was de cover voor de casefans aan de beurt en zo staat het bureau er nu bij.

8apr15.jpg


8apr16.jpg


Dit was het weer voor vandaag.

Thanks to my sponsors:

Spons2.jpg

Linak.jpg

noiseblocker.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jesus, 8mm zagen met een grote kaltenbach.:icon_biggrin:
Maar ik ben het eens met mijn voorgangers Nice met de hoofdletter N.
petje af,ik zou willen dat onze werkplaats zo goed ingericht was
 

Dank je. :)

Jesus, 8mm zagen met een grote kaltenbach.:icon_biggrin:
Maar ik ben het eens met mijn voorgangers Nice met de hoofdletter N.
petje af,ik zou willen dat onze werkplaats zo goed ingericht was

Kijk ook iemand uit de metaal en ja is wel dun en vooral met rond maar de voeding op 0.5 en de zaagstand op 1 dan gaat het wel.:D Natuurlijk bedankt voor je compliment.:D

Belachelijk vet! Echt vakwerk inderdaad!

Keep it going!

Bedankt voor je compliment Vissa.
 
Update 12.

Dit weekend weer aan de slag gegaan met de desk.Deze keer ben ik begonnen met de cover voor de achterzijde.Hiervoor heb ik 3mm aluminium voor gebruikt.

Als eerste een plaat geknipt met de juiste afmetingen en vervolgens gebogen als een u.

15April1.jpg


Omdat ik de cover wil laten overlopen in het design heb ik vervolgens de hoekstukken geknipt.

15April2.jpg


Vervolgens aan elkaar gehecht,afgelast en afgewerkt.

15April3.jpg


15April4.jpg


15April5.jpg


Toen heb ik de 2 zijplaten gemaakt waar straks de casefans inkomen en die vervolgens aan de hoeken gelast.Ik was nogal gedreven bezig en ben vergeten hier foto's van te maken tegen de tijd dat ik daar achter kwam waren de zijstukken al op de u gelast.

De zijstukken op de u gelast en afgewerkt.

15April6.jpg


15April7.jpg


15April8.jpg


Tijd om te passen.

15April9.jpg


15April10.jpg


15April11.jpg


15April12.jpg


15April13.jpg


15April14.jpg


De cover is nog niet helemaal klaar maar ik ben blij met het resultaat zoals het nu is.

Dit was het weer voor vandaag.


Thanks to my sponsors :

Spons2.jpg

Linak.jpg

noiseblocker.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
U [CCIP] An unexpected Desk Gallery & Build Logs 70
J [CCIP] BlueDesk Gallery & Build Logs 13
Wally1987 [CCIP] Car computer/HTPC Gallery & Build Logs 19
S [CCIP] SoulCrusher Gallery & Build Logs 48
T [CciP] 100% Overkill Gallery & Build Logs 31
maomanna [CCIP] Smallz Gallery & Build Logs 45
DjangoSoe [CCIP] Blue Lightning! Gallery & Build Logs 97
djwesz11 [CCIP] White 'n Orange Gallery & Build Logs 17
maomanna [CCIP] Archigram Gallery & Build Logs 10
F [CCIP] Project Black Industrie Gallery & Build Logs 3
Dennis07 Ccip Royal Flush Gallery & Build Logs 153
M aqua computer high flow next en andere zaken Waterkoeling 0
Jason Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy Aqua-Computer cuplex kryos NEXT RGBpx CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Aqua Computers D5 Next Software Problemen & Oplossingen 6
Freddy Aqua Computer D5 NEXT, Pump with integrated fan and LED controller HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Jason EK-Loop Connect Level Sensor TBE 60 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
A Thermaltake level 20 xt push and pull build Gallery & Build Logs 22
ChillPascal [IN-ACTIVE] Thermaltake Level 10 GT Snow Edition (gemod door kier) Verkocht 5
ChillPascal Level 10 GT (Blue/Black/White Theme) Gallery & Build Logs 49
Sparky level 11 treehugger style Cases en Modding 8
Blackruby Thermaltake Level 10 Cases en Modding 37

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan