Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag ben ik begonnen aan de voet voor de desk.Ik ga hiervoor een frame gebruiken met stelvoeten en daar plaats ik een cover overheen zodat je niets meer kunt zien van het framen en de bevestigingsplaat van de kolom.
Als eerste heb ik al mijn materiaal gezaagd en geknipt.
Vervolgens heb ik de kokers voor de stelvoeten geboord en voorzien van M8 blindklinkmoeren.
De stelvoeten die ik ga gebruiken.
Toen heb ik de platen geboord waar de kolommen straks op bevestigd worden.De gaten heb ik 12,5mm geboord en daar past een M10 rvs lasmoer in.
Vervolgens heb ik de moeren vastgelast.
Alles is klaar dus nu kan ik het frame samen gaan stellen en aflassen.
Vervolgens heb ik de stelvoeten erin gedraaid en het frame is nu klaar.
Gisteren kwam ik erachter dat ik een grote fout had gemaakt met de voet van de desk.Dit kon ik zonder al teveel moeite herstellen.Ondanks het mooie weer ben ik vandaag terug gegaan want ik wilde hoe dan ook de desk monteren en testen met de kolommen.
Als eerste heb ik in de bak de gaten geboord voor de kolommen en de gaten voor de kolom covers.
Als eerste heb ik de stelvoeten gemonteerd op de voet.
Vervolgens de kolommen op de voet gemonteerd.
Toen de bak erop gezet en vastgeschroefd.
Vervolgens het frame voor de voeding,kabels etc aan de bak geschroefd.
Klaar om aan te sluiten.
Ik heb natuurlijk weer een kort filmpje gemaakt van de test.
Ziet er echt geweldig uit! Ook al ideeën om de glasplaat op dezelfde manier te liften?
Wat is de hoogte ongeveer van grond naar onderkant bureau als hij op de laagste stand staat if I may ask? (Daar waar je knieën zitten)
Dank je en hoe ik de glasplaat ga aanpakken dat komt later.De hoogte van het bureau heb ik toegepast via deze maten Sieso - Werkplek inrichten & instellen