Hier een tip om deze misschien in de winkel te plaatsen ;) MX-4 koelpasta
Foxdelta-Mods New member 11 juni 2010 #1 Hier een tip om deze misschien in de winkel te plaatsen MX-4 koelpasta
Blackruby Senior Member 11 juni 2010 #2 Arctic Cooling MX-4 Ik zie het wel een keer in de shop verschijnen, toch? Verbeterde MX-4 koelpasta van Arctic Cooling | Hardware.Info Nederland
Arctic Cooling MX-4 Ik zie het wel een keer in de shop verschijnen, toch? Verbeterde MX-4 koelpasta van Arctic Cooling | Hardware.Info Nederland
Freddy Administrator Forumleiding 11 juni 2010 #4 Die komt in de shop Nog eventjes wachten op Arctic Cooling. Dat kan dus nog wel een tijd duren, maar dat zijn we inmiddels gewend van AC
Die komt in de shop Nog eventjes wachten op Arctic Cooling. Dat kan dus nog wel een tijd duren, maar dat zijn we inmiddels gewend van AC
dopestuff Moderator Forumleiding 11 juni 2010 #5 hehe eindelijk!! ik was nog bij mx-2 blijven hangen voor de lekkere smeerbaarheid
l3p Moderator Forumleiding 19 oktober 2010 #9 dopestuff zei: hehe eindelijk!! ik was nog bij mx-2 blijven hangen voor de lekkere smeerbaarheid Klik om te vergroten... Lol Same here Thermalright pasta smeer ook lekker trouwens
dopestuff zei: hehe eindelijk!! ik was nog bij mx-2 blijven hangen voor de lekkere smeerbaarheid Klik om te vergroten... Lol Same here Thermalright pasta smeer ook lekker trouwens
Freddy Administrator Forumleiding 19 oktober 2010 #10 MX-4 in de shop: Arctic Cooling MX-4 Koelpasta (4g) Moeten we binnen 2 weken binnen krijgen
Freddy Administrator Forumleiding 27 oktober 2010 #14 MX-4 op voorraad Arctic Cooling MX-4 Koelpasta (4g)