Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik maak bijna nooit gebruik van de dvd rom omdat ik alles download, en als ik hem wel nodig heb gewoon effe zijpaneel open en dan kan je erbij. beetje raar maar het werkt bij mij
hoi stephan waarom maak je geen waterkoeling van die obsidian 800D je heb al de kast en bij high flow hebben ze nog wel wat waterblokken voor jou moederbord liggen en je hebt mijn kast gezien die obsidian 800d voller kan hij echt niet meer
hoi stephan waarom maak je geen waterkoeling van die obsidian 800D je heb al de kast en bij high flow hebben ze nog wel wat waterblokken voor jou moederbord liggen en je hebt mijn kast gezien die obsidian 800d voller kan hij echt niet meer
ik zou overgaan op custom waterkoeling maar omdat ik zit met mijn opleiding en omdat ik ook bezig ben om mijn rijbewijs te halen heb ik er het geld en de tijd nu niet voor, maar in de toekomst ga ik zeker waterkoeling nemen.
bedankt, vaak zet ik zelf ook de verlichting uit als ik bezig ben met computeren zodat ik aleen de leds zie van de fans. maar het is wel vet om het te hebben die verlichting.
ik heb vandaag effe geklust aan me case en nu heb ik de optical bays verwijderd en de hot swap bays.
en ik moet alleen nog kijken voor een mooie plaat aluminium/plexi of metaal voor om het moederbord heen zodat het 1 strak geheel word.
hier de foto`s van begin tot eind
Ik ben van plan om over een tijdje een plaat kunstof of iets anders op maat te maken voor aan de binnen kant van me kast over mijn moederbord tray zodat het een strak geheel word.
alleen ik zit met een puntje, welke kleur zal ik het beplaken.
Zelf dacht ik aan carbon fiber wit zodat de kleur van mijn licht mooi uit komt maar mat zwart lijkt me ook erg strak dus zou ik het leuk vinden als jullie een andwoord geven met wat jullie zouden doen en waarom zodat ik dat kan meenemen in mijn beslissing want ik heb echt totaal geen ideeen op het moment.
mijn antwoord: wit carbon doen! je mist in mijn ogen nog wat witte accenten in je kast, alleen je kabels toch?
en inderdaad licht het mooi op met al je kleuren wat je weer niet bij zwart carbon krijgt
mijn antwoord: wit carbon doen! je mist in mijn ogen nog wat witte accenten in je kast, alleen je kabels toch?
en inderdaad licht het mooi op met al je kleuren wat je weer niet bij zwart carbon krijgt
vanmiddag komt mijn fan contoller binnen :057: de nzxt sentry lxe, die bouw ik effe tijdelijk in want er komt als alles een beetje meezit een grotere update :eusa_whistle: en wat zeg ik nog niet.