Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
morgen de FlexLight SMD Leds - 72x SMD Leds Blue - 60CM naar RMA sturen.
en ik heb vandaag weer een super pakketje mogen ontvangen van Coolermaster :026:
morgen zal ik de foto`s plaatsen van het werkt wat ik weer allemaal heb vericht, pfff ik word gek van de kabels dozen etc :101::101: tis een troep in me kamer dat heb ik nog nooit gehad:lol:
Ik ben er jammer genoeg ook een aantal weken uit met me pc, vanwege een verbouwing aan onze woning dus me pc gaat dus dik ik de karton,noppenfolie en tape dus geen gamen meer ,niet top geluid en relaxt en snel interneten
zal alleen nog met me i3 laptop en me iphone nog aanwezig zijn hier
dat zeker want we krijgen een hele nieuwe keuken, badkamer en wc ook word het asbest verwijderd uit de schoten van buiten naar binnen bij de slaapkamers.
maar als het klaar is zal ik effe kijken of ik wat foto`s kan kieken
ben er weer op me laptop, pc staat jammer genoeg nog in de verpakking, maar ik heb alweer iets gekocht wat ik eerder van plan was tis alleen wachten tot het binnen is en dan start ik een nieuw project met wel zelfde hardware `kan het nog niet allemaal nieuw bekostigen` dus hou het op looks en nieuwe naam.
update komt over een week of 2 a 3 want dan hoop ik mijn verf in mijn kamer klaar te hebben.
en in de tussen tijd mogen jullie raden wat ik heb gekocht alvast succes