• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Alienware m11x kopen alleen welke processor ?

Hallo,
Ik wil een alienware m11x gaan kopen alleen je kunt kiezen uit 3 processor.

1. Intel Pentium ULV SU4100 (1,3ghz / 2mb cache / 45nm / fsb 800mhz / 2core/2tread )
2. Intel Core i5 520UM (1,066ghz/turbo 1,866ghz/32nm/3mb cache/2core/tread )
3. Intel Core i7-640UM (1,2ghz/turbo 2,266ghz/32nm/4mb cahce/2core/4tread )
4. Intel Core 2 Duo SU7300 (1,3ghz/3mb chache/45nm/fsb 800mhz / 2core/2tread)
De andere componenten :

1. cpu. ?
2. geheugen. 2GB Dual Channel DDR3 at 800MHz ( wordt meer maar ik upgrade het zelf is goedkoper :badgrin: )
3. NVIDIA GT335M GeForce
4. 160gb hardeschijf 5400rpm ( komt 250 gb ssd in )
 
Laatst bewerkt:
heb er een core 2 duo bij gevoegd ( zag dat ik die ook kon kiezen)

Alle prijzen zijn voor het minste geheugen en hardeschijf ( dus gewoon de sloomste onderdelen )

1. Intel® Pentium® Dual Core Processor ULV SU4100

kost : 649,00

2. Intel® Core™ 2 Duo SU7300

kost : 749,00

3. Intel® Core™ i5 520UM

kost : 999,00

4. Intel® Core™ i7 640UM

kost : 1.219,00

Dus er zit nog een best prijs verschil in :)
 
Ja dat zei K.3nny net ook al :sarc:

Laat ik het eens zo stellen: wat is het doel van de laptop?
wil je er echt serieus op gamen? Dan zou ik je inderdaad een fatsoenlijke desktop aanraden voor die prijs, dan krijg je ten alle tijden meer power voor misschien wel minder geld.
Heb je een high-end laptop nodig voor andere (studie/werk) doelen, beschrijf die dan eens, wellicht dat je met een i5 ook al voldoende uit zou komen.
 
Hd films kijken kunnen alle laptops, dat moet tegenwoordig geen probleem meer zijn.
Naar een LAN gaan kan ook met elke laptop, alleen je komt weer terug op punt 1 met wat je daar met die laptop kan doen natuurlijk :p
Als jij "af en toe een spelletje" 1200 euro waard vind moet je hem nemen.

Ik zou meer in een goede Core i7 mini ATX investeren, die zijn ook nog mee te nemen maar zijn wel vele malen beter.

Hier heb ik even een lijstje samen gesteld op HWI, en het is zo goedkoop dat ik me blijf afvragen of ik niet iets vergeten ben:
(hopen dat het forum de code accepteerd)
*forum pakt de code dus niet, klik op de linkg hieronder*

Winkelwagen

Zoals je ziet heb je dan 6gb geheugen, 4 cores met 8 threads op 2.8 Ghz en een knallende videokaart.
De case komt ook nog eens met een handvat voor hem mee te slepen naar Lans
 
Wat wil je nou van mij horen?
"neem die i7 voor 1200 euro dan kan je alles spelen wat je wilt"?
Ik heb lichtelijk de indruk dat je niet blij bent met de informatie die naar je toe gespeeld wordt hier
Ik kan helaas niks veranderen aan de feiten.

Ja, je hebt dan iets dat in een rugzakje past. Maar nee, dat is helaas nog steeds niet helemaal super.
Niet alleen de processoren die in die laptop zitten zijn gematigd, maar ook de grafische kracht die erachter steekt.
Wil je een laptop die echt zwaar op gamen gericht is, dan kijk je al snel naar een prijskaartje van 3000 euro. Vannos kan daar in meepraten, hij heeft een dergelijk systeem in huis gehaald.

Aan de andere kant heb je een kleine rig die zo'n beetje alles goed draait, maar dan moet je wel bereid zijn met (ik schat) 15 tot 20 kilo te slepen naar LAN party's. De case die ik opperde heeft in ieder geval een (de)monteerbaar handvat, dus dat is in mijn ogen al een groot voordeel voor ermee te slepen.
Dat is uiteindelijk een keus die je toch zelf zult moeten maken. En je zult daarbij op een gebied een compromis moeten sluiten. De opties zijn nu voor je op een presenteer blaadje uitgespreid :)
 
als je budget het toelaat KOOP die i7 je zal er spijt van hebben als je het niet doet.

heb ook een i7 in men alienware mx17 ben er blij mee kan alles draaien spellen progs alles tegelijk.
 
Ik zal mijn mening eens toevoegen ,

Ja een laptop is super als je een fatsoenlijk high end hebt .
Maar zoals sjeng sander van ons al vermelden , dan hik je al tegen een grof bedrag .
Ik zelf vraag me af waarom je zo hard naar alienware kijkt ? want asus heeft ook super laptops .Maar jou vraag om van een i5 of i7 te gaan voor 200 euro .
JA! vergeet niet een desktop schroef je open en je pluurt er nieuwe hardware in , door enkele vervangen .Bij een laptop gaat dit dus in zijn geheel niet .
En aangezien je dan een prijs kaartje hangt van 1200 a 1300 euro zou ik direct voor het zware gaan zodat je er ook lang mee voor uit kunt .

hier linkje van de asus laptop die ik persoonlijk aantrekkelijk vind mocht ik ooit voor een laptop gaan .:

ASUSTeK Computer Inc.

een i7 met een 1500 mb GTX460 er in .
je hebt ook een 17 inch variant met de zelfde specs alleen dan een 5870 er in .

kost dan ook wel meer dacht rond de 1800 euro .
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Stephan---pro [IN-ACTIVE] Alienware waterset cpu Verkocht 3
kier Alienware Aurora ALX-XL Gallery & Build Logs 73
JeanPaul [IN-ACTIVE] Alienware P67 Motherboard Verkocht 0
JeanPaul [REFUSED] Alienware Aurora R3 Verkocht 1
JeanPaul Alienware Aurora R3 Gallery & Build Logs 41
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
M welke video kaart zou er geschikt zijn voor een alienware aurora alx Hardware & Software 0
M alienware aurora alx upgraden Hardware & Software 1
Stephan---pro AlienWare 800D (Clean Style) Gallery & Build Logs 74
Stephan---pro Alienware aurora overbouwen naar een andere kast Cases en Modding 20
Vannos [INACTIVE] Alienware toetsenbord USB Verkocht 0
Vannos Alienware Aurora Desktop Gallery & Build Logs 69
Vannos raid on alienware Hardware & Software 5
Vannos Alienware M17X Gallery & Build Logs 62
M Alienware TactX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
stravinski alienware casemods Cases en Modding 18
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
X Nieuwe videokaart kopen. Hardware & Software 11
tomasvanderpijl [CLOSED]Waarde onderdelen die ik wil gaan kopen Gesloten 2
CDA441 [CLOSED]Waarde van computer die ik wil kopen Gesloten 9
coppercoq 1/4" tap kopen Waterkoeling 7
R Waterkoeling videokaart wat kopen? Waterkoeling 1
Stephan---pro Welke koptelefoon zal ik kopen? Algemene Discussies 29
Adam Vandervorst welke kast moet ik kopen ??? Cases en Modding 25
T1mmy Waar degelijke plexiglas kopen? Cases en Modding 13
M Stille kast kopen of isolatiemateriaal? Overige Koeling 8
B Nieuwe videokaart kopen voor TP9 Hardware & Software 13
B Keys / Serial Codes kopen voor Games Gaming 3
E Waar kun je het beste fijn schuurpapier kopen Cases en Modding 9
Xtrafresh Een Glaciator die ik wél wil kopen ziet er zó uit: Overige Koeling 17
Johnny [GPU] 2de hands kaart kopen. Doen of niet? Hardware & Software 14
rubbergun kopen bij HIGHFLOW HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan