• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

alienware casemods

stravinski

Oc-en is a way of life
deze kwam ik tegen op youtube:) vind hem wel strak uitzien! en je kunt er minimaal 480aan rads kwijt:066:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=5Ax7ZqhPe3A&feature=rec-HM-r2]YouTube - ALIENWARE Carbon Fiber Paint Case Mod (mnpctech.com)[/ame]
 
Ze zijn al sinds 22 maart 2006 van Dell, er was laatst in het nieuws dat toekomstige XPS-systemen door Alienware gemaakt worden. En dat Alienware nu wordt gemaakt in de fabrieken van Dell.

Outlet-store is alleen voor US of UK.
 
Laatst bewerkt:
tering bruute case!

en die verf spuit heb ik op me werk ook :p gast is zker spuiter voor ze werkm duur z'n spuit!
heb zelfs die silvere verf ook :p erg leuk bedacht dat carbon effect! had er zelf nooit op gekomen

krijg wel spontaan idee'en voor me case!
kan dan wel niet modden... maar ben goed met verf

denk er aan een trein case mod te maken en case helemaal zelf te bouwen, van plaat staal enzo
spullen zijn der voor bij mij op het werk, nu alleen nog concreet plan! en mensen ronselen op het werk die het voor me uit willen voeren
 
Laatst bewerkt:
xD ik heb hem een mailtje gestuurd, de vraag aan hem was of hij zo'n alienware case voor me kan kopen en doorsturen naar nederland omdat ik er een wil modden en ze alleen naar amerika verstuurbaar zijn (Ill keep u guys posted :p)

PS: Op me pa's werk kan ik poedercoaten en stralen :D dus dat zit ook wel goed
 
xD ik heb hem een mailtje gestuurd, de vraag aan hem was of hij zo'n alienware case voor me kan kopen en doorsturen naar nederland omdat ik er een wil modden en ze alleen naar amerika verstuurbaar zijn (Ill keep u guys posted :p)

PS: Op me pa's werk kan ik poedercoaten en stralen :D dus dat zit ook wel goed



nice! *** dat die dingen niet hier te koop zijn

vraag me alleen af wat hij er over heen spuit als ze patroon klaar is, dat je nog steeds de verf eronder zo mooi ziet maar ook donkerder, normaal spuit je af met blanke lak... vraag me af wat dit is

weet niet of ze dat soort lak ook in kleuren heb dat het z'n mooie gloed geef

maar die silvere verf reflecteert wel... maar je zou zeggen dat het grijs overheerst...
dinsdag maar is proberen op ut werk

silverere en zwarte en grijse verf zat hier :)


verder vind ik het niet z'n speciale casemod, raampie maken en spuiten

maar resultaat is wel super!
 
Laatst bewerkt:
er zit ook een soort laklaagje tussen, dat zwarte goedje zie je op een moment (1:16 als ik me niet vergis) en in zo'n fles zit vaak een soort lak die je mengt met de verf. hij gebruikt het als 2e laag zodat die blokjes zichtbaar blijven :)

edit: dat spul is wel erg dun :|
 
Laatst bewerkt:
2 x 240. Dus aan elke kant van de voorkant een 240 hangen. Alleen kom je krap te zitten met je hdd's en ze hebben het niet over de dikte van de rad's een stealth is ook een 240 rad :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan