ik zou zowiezo je eigen kast meenemen en neerzetten voor de show of je skeleton voldouwen met allemaal gekke shit en tentoonstellen en daarna afschrijven als showmodel en voor jezelf houden
Ja mijn eigen PC gaat zoiezo mee, of mijn MM case of Skeleton
Welke casemod spullen zal daar vraag naar zijn?
Ik ben zelf al naar behoorlijk wat LAN's geweest, en ben vaak genoeg stands tegengekomen die heel wat spul hebben staan, maar niks verkopen.
Dat is zonde.
Daarom enkele producten waar men om vraagt, en die gooien we gelijk ook in de aanbieding die alleen geld bij Energylan.
lijkt mij leuk om een stand te maken waar je touwtje kunt trekken.
Hang er wat koelblocken, cases, flesjes freser eraan:icon_razz:.
Natuurlijk 3Xtrekken voor 5 euro:118::118:
Wij gaan ook met 2 van belgie( west vlaanderen ) komen. Mss kunnen we iets regelen met die lan-crew voor naast de shop ofzo te zitten of in het gebuurte met een beetje meer plaats dan de rest, voor dice tests enzo?
Iedereen heeft al veel ruimte. Elke deelnemer heeft een tafel van 1,20 x 80 cm. Dat is dus veeeeeel ruimte. Het is mogelijk om bij de highflow stand te zitten. Op www.energylan.nl kun je de plattegrond zien. Als je een inschrijving doet en even mailt naar info@energylan.nl dan kunnen we altijd iets regelen. Je plek wordt dan gereserveerd voor je. Zet er dan wel even in je mail welke plek je wilt reserveren.
Ik zelf zou graag wat fancontrollers/lcd's in het echt willen zien voor het licht wat het geeft, wat de kleur is etc.
Plaatjes meshx, alu etc. heb ik ook altijd wel intresse in .
Aandachtstrekkers zijn (denk ik) de special editions van de luchtkoelers, zoals de koperen/zwart geanodiseerde thermalright.
Verder zou je een case compleet kunnen inrichten met spullen uit je shop dus laten we zeggen een cosmos+mobo+waterkoeling+een hoop ledjes wat de aandacht trekt (mensen moeten wel komen kijken natuurlijk, en waterkoeling beginners kan je miss zo overhalen ).