• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny

k.3nny

Oldscool.
Zoo zijn we weer :D!

Na een overwinning op the party met de casemod compo heb ik 2 leuke prijzen gewonnen.

544555_10150778936260923_267271740922_12013480_482350258_n.jpg


Daarbij gaat de Ek 240 LTx watercooling set nog even de kast in,

Maar De DangerDen Tower21 gaat alles behalve de kast in, Mijn Pink Phantom gaat binnenkort de verkoop in (omdat het kan)

en al mijn hardware moet dus in dat plastieke behuizingkje komen :O!

Om maar te beginnen :

Alles uitgestalt en kijken hoe en wat de case inelkaar moet, alhoewel ik heb me twijfels over de originele bouwtekening?
gkhws.jpg


Daarna dit stukje speelgoed erbij gepakt, het leuke is dat hij een snapoff kop heeft :D dus kan het zaagje in 1 klik lospakken :D!
hdshd.jpg


Waarbij we gelijk de flow restrictors verwijderd hebben ;)
hreher.jpg


Daarbij, de case kan je op elke manier in elkaar zetten hoe ik zou willen (zoniet maken we het passend net zoals de bovenkant die nu de onderkant is ;) )
hrennc.jpg


Nadat ik 4 extra gaatjes had geboord en met m4 heb getapt kon ik de rubberen voetjes monteren op de bovenkant :O!
jsdjjdsj.jpg


Zoals jullie nu kunnen zien heb ik hem Reversed ATX gebouwd, en dat bevalt me 10x zo meer als gewoon atx omdat ik nu een midplate opmaat kan maken met de fancontroller laag en de voeding ook nog eens op de grond!
hreher.jpg


jsrtjtrjrtj.jpg


En tjha? alles behalve het originele ;)
jtsjtjsrt.jpg


Natuurlijk binnenkort veel meer, wat ik wel weet is dat ik geen!!! cablemanagement heb lang achter! dus ik ga een mooi U balkje maken voor de 24 pins en de 3x 6 pins en 3x 8 pins van de GPU'S!

Hij blijft natuurlijk niet 100% origineel, kwa doorzichtigheid, maar 100& geen carbon plak shitzooi! en ook geen spuitbusjes!

Alle roze ledjes en tygon icm de roze vloeistof blijft wel! gewoon omdat het kan!

Talk to u later boys!
 
huisje nog lang niet joh, gelukkig doe me vader veel die is stucadoorder van beroep, die gaat alle muren strakzetten, daarna alles verven kwa posten en kozijnen, daarna behangen, daarna een kleine 55m2 laminaat leggen :|

daarna nog het verhuizen zelf :O whahaha!
 
Nog gefeliciteerd met je prijzen.
Leuk weer een K.3nny mod.
Succes met je twee projecten.

Erg benieuwd wat je ervan gaat maken. Het lijkt me een enorme uitdaging om hier iets totaal anders van te maken.

Congrats met de prijzen Kenneth en succes met het nieuwe project. :p

Succes met je build Kenneth,kijk er al naar uit!

Ik volg je Wel Spoon :p

oh nice, ik volg! :D

Following ^^

Oh jah en veel plezier building it.

congratz met je overwinning/prijs ;) ben persoonlijk niet echt een fan van de DD maar ben toch wel benieuwd wat je ervan maakt
ff follow :)

Nog gefeliciteerd met de wel verdiende prijs, en ik ben benieuwd wat je hier weer van maakt!

Gz! En laat ons maar weer verrassen :)

volgen natuurlijk zoals elke build van je ;)

/follow on :D good luck!

Thnks boys :D! we gaan er iets leuks van maken :D!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Dark-NighT Dangerden Stopt er mee! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy DangerDen Crystal Reservoir Dual 5.25 Bay Reservoir RES-211 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
k.3nny [CANCELLED][100INCL]Dangerden Tower21 Verkocht 20
Woozy inlet/outlet bij DangerDen mc-tdx Waterkoeling 5
soppy [INACTIVE] DangerDen DD-TFC Tubing 3/8ID 5/8OD - UV Red Gevonden 0
Thierry DangerDen reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
Deleted_User_Z Vervangende dop voor DangerDen Dualbay reservoir? Waterkoeling 9
Freddy DangerDen Waterbox Plus aka Lanbak Gallery & Build Logs 255
Freddy DangerDen Cases / Behuizingen en nieuwe RadReservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
S DangerDen Skulltrail blokjes voor intel D5400XS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
S DangerDen fillport (los) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Robin Dangerden blokjes HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lamptron ATX Motherboard ARGB LED BACK FRAME HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron ATX Motherboard ARGB LED BACK FRAME HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mannozels MDPC-X Crimp terminals voor ATX 15-16AWG HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Custom ATX 24 pin -> 24 + 8 Pin kabel Cases en Modding 0
R Advies/buildlog waterkoeling - Phantekst ATX Evolv Tempered Glass Advies Waterkoeling Setup 6
Hightower sfx to atx psu bracket HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
S Phanteks Evolv ATX + GPU/PCI riser mod Cases en Modding 1
R Custom-Made Waterkoeling in Phanteks Evolv ATX Advies Waterkoeling Setup 10
Freddy Parvum Systems L1.0 ATX Watercooling Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sanders Zo klein mogelijke E-ATX kast Cases en Modding 0
M Micro-ATX in Mini-ITX behuizing? Cases en Modding 2
Pharlap [GEVONDEN] ASUS P6T Deluxe V2 LGA 1366 Intel X58 ATX gevraagd Gevonden 1
A Corsair 24-pins sleeved ATX power cable voor RM type voedingen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
melchiortheijs [gezocht] 100% modulaire voeding (atx mag wel vast zijn)minimaal 650watt Gevonden 0
tomasvanderpijl 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
P [TKG] Z77 ATX Moederbord Gevonden 4
B GEZOCHT iemand in de buurt van hoogkerk(groningen) die mijn 24 pin atx kan sleven €25 Cases en Modding 2
XenoMorpH 24-Pin ATX Power Connector/Adapter 90 degrees - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C [IN-ACTIVE] ATX S1156 mobo. Gevonden 1
C [GEVONDEN] S1156 M-atx mobo Gevonden 1
pulse [GEVONDEN] Back Plate of Oude ATX case Gevonden 4
Sw333t [GEVONDEN] ATX voeding 250 - 350 Watt Gevonden 1
C [GEVONDEN] I3 CPU + M-atx mobo Gevonden 1
k.3nny [VERKOCHT] NZXT Phantom reversed ATX!!!(gemod) Verkocht 8
C [VERKOCHT] Asus P7P55-M (M-atx S1156) Verkocht 15
thiesggb [VERKOCHT] Lian-li v-1000 zwart (inverted-atx, window-panel is optie) Verkocht 8
thiesggb [VERKOCHT] Rampage 3 Gene X58 1366 M-atx Verkocht 7
M Micro atx moederbord socket 1155 Hardware & Software 5
D Aftekening ATX Moederbord. Algemene Discussies 6
Alex ATX Power Supply Template Hardware & Software 1
F [VERKOCHT] micro atx s775 bord Verkocht 7
maomanna Kleine ATX case Hardware & Software 4
bundymania [VERKOCHT] Be quiet Straight Power PCGH-Edition 600W ATX 2.3 Verkocht 1
B Nieuwe ATX behuizing met voeding bovenin Cases en Modding 4
K0G3L 8-PIN ATX Mobo Power Connector - Black Male HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
N TJ07 Inverted ATX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 37
Catz Qmicra X58 i7 Micro atx build Gallery & Build Logs 29
X Asus Republic of Gamers "Gene" Serie M-ATX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan